قیمت بیت کوین ممکن است در آخر هفته افزایش یابد

قیمت بیت کوین در حال حاضر 67850 دلار است و آلت کوین ها نشانه هایی از بهبود ضعیف را نشان می دهند. طبق آخرین داده های اسپات بیت کوین ETF، در 5 آوریل حدود 204 میلیون دلار جریان خالص وجود داشته است. جریان ورودی که از 4 آوریل عقب تر بود، نسبتا ضعیف باقی ماند. بنابراین، پیش بینی قیمت بیت کوین برای آخر هفته چیست؟

 

قیمت بیت کوین می تواند افزایش یابد

قبل از اینکه به پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه بپردازیم، باید اشاره کنیم که این نگرانی ممکن است به دلیل انتشار آمار تورم در روز چهارشنبه ادامه یابد. علاوه بر این، همانطور که قبلا ذکر شد، داده های ETF تصویر بسیار روشنی را ارائه نمی دهند.

 

حالا بیایید شروع کنیم به جنبه روشن تر چیزها. اولا، جنسیس مقدار قابل توجهی از فروش GBTC را تکمیل کرده است و فشار بر بازارها ناشی از کمبود تقاضا از طریق کانال ETF باید هفته آینده کاهش یابد (حداقل بخشی از جنسیس).

 

دومین تحول مثبت، ادامه بازیابی شاخص ریسک ذخیره از منطقه سبز است. این داده‌ها قیمت فعلی بیت‌کوین را با پایه هزینه سرمایه‌گذار بلندمدت مقایسه می‌کند و پتانسیل آن‌ها را برای انباشت نشان می‌دهد. ریسک ذخیره در حال حاضر نشان می دهد که سرمایه گذاران بلندمدت ممکن است دوباره شروع به انباشت چشمگیر کنند.

پیش بینی بیت کوین آخر هفته

سومین داده مهمی که چشم انداز صعودی را تأیید می کند، واگرایی DAA است. واگرایی قیمت آدرس‌های فعال روزانه (DAA) اختلاف بین قیمت فعلی و تعداد آدرس‌های فعالی که روزانه در تعامل هستند را اندازه‌گیری می‌کند. با توجه به شاخص ردیابی فعالیت کاربر، ما اکنون یک سیگنال صعودی دریافت می کنیم زیرا “تعداد آدرس های فعال در حال افزایش است در حالی که قیمت در حال کاهش است.” این روند انباشتگی ذکر شده در سیگنال صعودی دوم را پشتیبانی می کند.

 

هاوینگ پیش رو چهارمین رکن برای کسانی است که برای آخر هفته خوشبین هستند. نصف شدن پاداش بلاک بیت کوین که انتظار می رود در 20 آوریل رخ دهد، از لحاظ تاریخی منجر به افزایش سهموی شده است. اکثر سرمایه گذاران موافق هستند که چشم انداز بلندمدت مثبت است، زیرا ما شاهد فروش گسترده زیر 69000 دلار نیستیم.

 

با در نظر گرفتن همه این شاخص ها، قیمت بیت کوین می تواند 70000 دلار در آخر هفته (6 تا 7 آوریل) دوباره آزمایش شود. اگر بتوانیم بسته های بالاتر از 71370 دلار را ببینیم، ممکن است با قیمتی بسیار بالاتر وارد هاوینگ شویم. از سوی دیگر، از آنجایی که قیمت بیت کوین همچنان در ناحیه مقاومت 68250 دلاری (در زمان نگارش مقاله) ضعف نشان می دهد و با توجه به دلایلی که قبلا ذکر شد، صحبت از افزایش قطعی دشوار است. و البته، ما باید آگاه باشیم که هیچ کس نمی تواند آینده را ببیند و ماهیت شگفت انگیز ارز دیجیتال را فراموش نکند. در یک سناریوی نزولی، اهداف 65300 دلار و 61730 دلار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید