نارضایتی کاربران از نرخ شکست بالای تراکنش های سولانا

شبکه سولانا در میان افزایش پامپی Memecoin هایش با نرخ شکست بالایی در تراکنش‌ها مواجه است

شبکه Solana با نرخ شکست قابل توجهی در تراکنش‌های خود دست و پنجه نرم می‌کند، طبق گفته Dune Analytics، تقریباً 75 درصد از تراکنش‌های بدون رأی با شکست مواجه می‌شوند. افزایش شکست تراکنش‌ها باعث ناامیدی کاربران سولانا شده است که به X مراجعه کرده‌اند تا شکایات خود را در مورد تراکنش‌های ناموفق و بدتر شدن تجربه کاربری بیان کنند.

با این حال، مرت، مدیر عامل هلیوس و یکی از مدافعان سولانا، این ادعا را که 75 درصد از تراکنش‌ها شکست خورده است را رد کرد. او استدلال کرد که اکثر تراکنش‌های ناموفق بدون رای در واقع «ربات هرزنامه» هستند، که تأثیر قابل‌توجهی بر کاربران ندارد زیرا کیف پول‌ها از قبل شکست‌های احتمالی را شبیه‌سازی می‌کنند و به کاربران اطلاع می‌دهند.

مرت تخمین زد که حدود 95٪ از نمودار، تلاش های آربیتراژ ناموفق ربات ها را نشان می دهد. او همچنین خاطرنشان کرد که افزایش کارمزدهای اولویت تراکنش ، به این مشکل رسیدگی نمی کند زیرا فعالیت هرزنامه قبل از فرآیند زمان بندی رخ می دهد. برای حل این مشکلات به وصله های شبکه ای نیاز است و انتظار می رود به زودی عرضه شوند.

شکست‌های اخیر تراکنش‌ها به دلیل افزایش انفجاری در فعالیت‌های معاملاتی میم کوین ها رخ داده است که شاهد راه‌اندازی‌های متعددی مانند Book of Meme و Slerf به ارزش صدها میلیون دلار بود. با این حال، SOL، ارز رمزنگاری شده بومی سولانا، در هفته گذشته در میان کاهش گسترده تر بازار، 5.7 درصد کاهش را تجربه کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید