رشد 230 درصدی ارز شیبا (SHIBA INU) در هفته گذشته

رشد ۲۳۰ درصدی ارز شیبا

ارز شیبا اینو توانسته رتبه ۱۸ را از نظر ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده به خود اختصاص دهد. در هفته ی گذشته رشد ۲۳۰ درصدی ارز شیبا را مشاهده کردیم. شیبا به میزان بسیار قابل توجهی در حدود  24،177،682٪ افزایش یافته است.

ارزش SHIB پس از خرید نهنگ های بزرگ بازار 43 میلیون دلاری افزایش یافت. فقط در هفته ی گذشته رشد ۲۳۰ درصدی ارز شیبا را مشاهده کرده ایم .

شیبا اینو (SHIB)  مبتنی بر الگوهای میم  کوین ها امسال رشد چشمگیری داشته است و خود را به 20 موقعیت برتر بازار رسانده است. در زمان نگارش این مقاله ، ارزش shiba inu در بازار حدود 11.6 میلیارد دلار است.

در حالی که آمارهای هفت روزه نشان می دهد SHIB بیش از ۲۳۰ درصد جهش کرده است ، معیارهای ماهانه نشان می دهد که دارایی رمزنگاری شده نزدیک به 300 درصد افزایش یافته است. در روز جمعه 8 اکتبر 2021 ، حجم معاملات  ۲۴ ساعته ۱۳.۹ میلیارد دلار وجود دارد.

در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱، درست قبل از افزایش قیمت، یک نهنگ بیش از ۶ تریلیون SHIB خریداری کرد. Shiba inu هنگامی که ویتالیک بوترین ، بنیانگذار اتریوم ، یک میلیارد دلار SHIB به امداد رسانی Crypto Covid هند اهدا کرد ، به کانون توجه رسید.

در چند وقت اخیر ، صرافی  Coinbase شیبا را در لیست خود فهرست کرده است و دارایی رمزنگاری شده مبتنی بر الگوهای رفتاری تقاضای خرده فروشی قابل توجهی از لیست اولیه داشته است. تیم Shiba Inu همچنین یک صرافی غیرمتمرکز (dex) به نام Shibaswap ایجاد کرده است.

ارزش کل Shibaswap ۳۶۴میلیون دلار (TVL) قفل شده است و چند دارایی رمزنگاری شده متفاوت به اکوسیستم SHIB متصل شده است. 

🐳 یک نهنگ SHIB به تازگی 6،178،758،122،373 دلار SHIB (43،838،916 دلار آمریکا) خرید معامله: https://t.co/X7mlV2fmKj#SHIB #ShibArmy #Shiba #SHIBARMY - WhaleStats.eth - کیف های برتر 1K ETH (WhaleStats) 30 سپتامبر 2021

آمارها نشان می دهند که صرافی های برتر SHIB در روز جمعه شامل Binance ، Huobipro ، Okex ، Coinbase و Poloniex هستند.

تتر Tether (USDT) جفت برتر امروز با SHIB است و 78٪ از تمام معاملات SHIB با USDT انجام می شود. پس از آن BUSD (11.29)) ، TRY (5.40)) ، EUR (3.02)) و WETH (0.67 followed) دنبال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید