قوانین و شرایط استفاده از خدمات

 

مدیریت حساب‌ها

مراحل فرایند ایجاد حساب از سوی شما به شرح ذیل است:

الف ـ وارد کردن مشخصات – تکمیل فرآیند ثبت نام
ب ـ تأیید مشخصات کاربر از سوی سایت
برای استفاده از خدمات ارزیپتو به یک حساب نیازاست و کاربرموظف به استفاده از حساب ایجاد شده از طریق وارد کردن اطلاعات صحیح می باشد که کاربر در این امر نباید از اطلاعات دیگران استفاده کرده یا قوانین و مقررات مربوطه را نقض نماید.

عدم تایید حساب کاربری

در موارد ذیل می‌توانیم ایجاد حساب را مردود اعلام کرده و نسبت به حذف حساب اقدام نماییم:

۱ ـ چنانچه کاربر به سن قانونی نرسیده (۱۸ سال کامل شمسی) یا از اهلیت قانونی کافی برخوردار نباشد.(مگر با دخالت ولی خاص یا قیم قانونی)

۲ ـ تلاش برای ایجاد حساب از طریق ارائه‌ی اطلاعات شخصی دیگران توسط کاربر

۳ ـ عدم وارد کردن اطلاعات لازم یا وارد کردن اطلاعات نادرست در زمان ایجاد حساب از سوی کاربر

۴ـ در صورت عدم رعایت سایر قوانین و مقررات از سوی شما یا انجام اقداماتی برخلاف استانداردهای که توسط سایت اعلام می‌گردد.

مدیریت حساب‌

۱ـ حساب شما تنها باید توسط خود شما مورد استفاده قرار گیرد. در صورت تغییرات اطالاعات شما پس از ثبت نام  باید بلافاصله اطلاعات جدید را در اطلاعات حساب به روز کرده  و منتظر تایید سایت در اسرع وقت باشید.

۲ـ در خصوص خسارات ناشی از عدم اصلاح اطلاعات یا صدمه‌ی ناشی از استفاده‌ی غیر مجاز از حساب توسط شخص دیگری که رمز عبور شما را به سرقت برده است، مسئولیتی  نخواهیم داشت.

 

حساب بانکی

۲- هرگونه تراکنشی که در ارزیپتو انجام می گردد، باید با مشخصات کاربری ثبت شده در سامانه مطابقت داشته باشد. بدیهی است در صورت استفاده از حساب بانکی افراد دیگر، تراکنش های انجام شده بلوکه خواهند شد.

سفارشات خرید

۳- سفارش های خرید از ارزیپتو حداکثر تا ۱۵ دقیقه بعد از ثبت، امکان پرداخت دارند، پس از گذشت زمان اعلام شده، سفارش منقضی شده و در صورت نیاز می بایست درخواست جدید‌ درسامانه ثبت شود.

۴- پس از پرداخت مبلغ سفارش، درخواست شما در صف قرار گرفته و پس ازانجام آن، اطلاع رسانی انجام می گردد.

۵- سفارشات خرید از ارزیپتو پس از پرداخت سفارش انجام خواهند شد، اگرپس از گذشت زمان درخواست شما انجام نشده بود، از طریق تیکت سفارش ثبت شده، اقدام به پیگیری نمایید.

سفارشات فروش

۶- سفارش های فروش به ارزیپتو حد اکثر می بایست تا ۱۵ دقیقه پس از ثبت درخواست، به کیف پول اعلام شده توسط ارزیپتو منتقل شده و تصویر انتقال آن (transaction id) از طریق تیکت مربوط به آن سفارش، ارسال گردد.

روند تسویه حساب

۷- تسویه حساب در ارزیپتو حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست در سامانه انجام خواهد شد. پرداختی ها در ارزیپتو به صورت انتقال پایا ثبت می گردند.

۸- زمانیکه کاربران سفارشی را در سامانه ارزیپتو ثبت می نمایند بیانگر این است که تمامی قوانین و مقررات ارزیپتو را مطالعه نموده و آنها را پذیرفته است. کاربر مسئول اجرای تمام تعهدات این قرارداد و همچنین رعایت تمام قوانین و مقررات وضع شده می باشد.

۹- قوانین و مقررات سامانه هر زمان و بدون اطلاع قبلی میتوانند تغییر نمایند، تغییرات از طریق ایمیل به کاربران اطلاع داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید