چرا باید آلت کوین ها را HODL کنیم؟

حتی در بازار سریع ارزهای دیجیتال و آلت کوین ها شرایط مطلوبی که به سودهای گسترده دامن می زند اغلب چند روز به طول می انجامد.

ممکن است به نظر برسد که با توجه به نوسانات بالای قیمت ارزهای دیجیتال و سرعت شگفت انگیز بازارهای رمزاز به این معناست که کسانی که  بالا ترین سرعت و عملکرد را انجام می دهند ، بیشترین سود را دریافت می کنند. در مواردی خاص این امر صادق است – مثلا هنگامی که ابتدا یک لیست از توکن ها در Coinbase یا Binance عمومی می شود و خط قیمت ارز به صورت عمودی بالا می رود این مورد صدق می کند اما در بسیاری از موارد این سرعت عمل مانع دریافت سود کافی خواهد شد.

وقتی صحبت از معامله گران می شود که از ابزارهای سبک کمی برای افزایش تصمیم گیری استفاده می کنند ، این اصل به وضوح در حال اجراست.

پرنده اول شکار خود را می گیرد اما بلافاصله آن را نخواهد خورد!

 آمار و ارقام ابزار VORTECS™ که منحصراً در دسترس مشترکان Cointelegraph Markets Pro است ، یک شاخص مبتنی بر هوش مصنوعی است که به دنبال شباهت های تاریخی در مجموعه ای چند بعدی از متغیرها است که شامل تغییر قیمت دارایی رمزنگاری شده ، حجم معاملات ، احساسات اجتماعی و حجم توییت و موارد دیگر است.

هرچه امتیاز VORTECS بالاتر باشد ، مدل مطمئن تر است که ترکیب مشاهده شده از معیارهای کلیدی در اطراف این نشانه شبیه شرایط گذشته است که افزایش قابل توجه قیمت را پیش بینی کرده است. امتیازات بالای 80 با اطمینان صعودی در نظر گرفته می شوند ، در حالی که مشاهده نادرتر امتیاز 90+ نشان می دهد که با توجه به سابقه ارز قیمت فوق العاده مطلوب است .

با این حال ، زمان بندی عمداً مبهم است زیرا این مدل برای تشخیص شرایطی که قبلاً قبل از تجمع 12 تا 72 ساعت بود ، طراحی شده است. در واقع ، اگرچه این الگوریتم برای پرچم گذاری شرایط صعودی در اسرع وقت طراحی شده است ، اما به طور مداوم بهترین نتایج را در عرض چند روز به معامله گران ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

داده های تاریخی نشان می دهد که به طور متوسط ​​، دارایی هایی که در VORTECS امتیاز بالایی کسب می کنند ، در صورت بازدهی ناچیز ، شش ساعت پس از رسیدن به امتیاز 80 ، 85 و 90 ثابت می ماند.

بنابراین ، سرمایه گذاران رمزنگاری که برای اصلاح استراتژی های معاملاتی خود به داده های Markets Pro تکیه می کنند ، اغلب وسوسه می شوند تا زودتر سیو سود کنند. با این حال ، داده های مشابه نشان می دهد که اغلب منطقی است که به جای دستیابی به دستاوردهای اولیه ثابت بمانیم.

یک یا دو روز هولد کردن آلت کوین ها چه فایده ای داره؟

جدول زیر بازده متوسطی را پس از پاکسازی نمره 80 ، 85 یا 90 رمزارز در یک هفته نشان می دهد. هر دارایی فقط می تواند یک مشاهده در روز انجام دهد ، یعنی اگر یک سکه از 79 به 81 برسد ، سپس به 79 برگردد و سپس در چند ساعت یکبار دیگر به 80 برسد ، فقط اولین ورود آن به 80+ محاسبه می شود.

همانطور که در جدول قابل مشاهده است ، هرچه زمان بیشتری پس از پاکسازی دارایی ها از آستانه 80 ، 85 یا 90 بگذرد ، احتمال بازدهی بیشتری دارد. در حالی که این آمار فقط حرکت قیمت را در یک هفته نشان می دهد ، این الگو در واقع در سراسر تاریخ Markets Pro که به اوایل سال 2021 برمی گردد بسیار ثابت مشاهده شده است.

در حقیقت ، 48 ساعت محدودیتی ندارد. وقتی صحبت از نمرات فوق العاده بالای 90 می شود ، برخی از مشترکان Markets Pro گزارش می دهند که از نگهداری چنین سکه هایی برای یک هفته کامل یا 168 ساعت سودهای مداوم زیادی کسب کرده اند.

این مشاهدات نشان می دهد که بازار رمز از نمی تواند آنقدر آشفته و عجیب باشد که بسیاری معتقدند. اگرچه بسیاری از حرکتها به طور واضح ناشی از موج FUD و هیاهو است ، بازار وسیع دارایی های دیجیتالی قوانین منظم و الگوهای مکرر معاملات و فعالیتهای اجتماعی را نشان می دهد که ایجاد روزها و هفته ها قبل از تغییر قیمت دارایی ها طول می کشد.

امتیاز VORTECS Co Cointelegraph Markets Pro به سادگی یکی از راه های شناسایی شرایطی است که منجر به این حرکت ها می شود – در اسرع وقت. این به عهده معامله گر فردی است که تصمیم بگیرد چه زمانی سود را بگیرد.

آلت کوین ها

دیدگاهتان را بنویسید