آموزش ثبت سفارش موفق خرید در ارزیپتو

۱. برای ثبت سفارش خرید در ارزیپتو، ابتدا پس از وارد کردن شماره همراه و رمز عبور وارد حساب کاربری خود در ارزیپتو شوید. سپس در صفحه ی داشبورد قسمت خرید و فروش را انتخاب نمایید.

۲.در این قسمت tab خرید به طور پیش فرض انتخاب شده است. سپس درکادر مشخص شده در تصویر ارز مورد نظر خود را جستجو کرده و انتخاب کنید.

۳. پس از اتنخاب ارز در قسممت پایین کادر شبکه هایی را که ارز از طریق آن ها می تواند انتقال داده شود به شما نمایش داده می شود توجه داشته باشید که شبکه ای را انتخاب کنید که با شبکه ی نمایش داده شده داخل کیف پول ارزی شما مطابقت داشته باشد . سپس مقدار واحد و یا مبلغی را که می خواهید خریداری کنید انتخاب نمایید که این مقدار نباید از حداقل مقدار نمایش داده شده کمتر باشد. در مرحله ی بعد باید آدرس کیف پول خود را برای ما وارد نمایید .

برای دریافت آدرس کیف پول ،ابتدا یک کیف پول دیجیتال برای خود نصب کنید برای اطلاع از انواع کیف پول ها و نحوه ی نصب آن لطفا روی این قسمت کلیک کنید. ما برای مثال نحوه ی دریافت آدرس کیف پول trust wallet را به شما آموزش می دهیم . دریافت آدرس دیگر کیف پول ها نیز تفاوت چندانی با این کیف پول ندارد.

پس از نصب کیف پول وارد پنل کیف پول خود شوید.

۴. در صفحه ی اصلی لیستی از ارزها به طور پیش فرض وجود دارند ، شما می توانید برای اضافه کردن ارز جدید از قسمت بالا سمت راست وارد شویدکه در تصویر نیز به شما نمایش داده شده است .

۵. درصفحه ی بعد در قسمت جستجو ارز مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را فعال کنید. اگر ارز مورد نظر خود را در این قسمت نیافتید باید کیف پول دیگری را که از آن ارز پشتیبانی می کند برای خود نصب کنید لطفا برای اطلاع از این موضوع از سایت هایی که اطلاعات ارز را دراختیار کاربران قرار می دهند کمک بگیرید.

۶. ارزی را که فعال کرده ایم به لیست ارزها در صفحه ی اصلی اضافه می شود لطفا آن را انتخاب نمایید .

 

۷. در صفه ی بعدی روی دکمه ی recieve(دریافت) کلیک کنید .

۸. آدرسی متشکل از ارقام و حروف به شما نمایش داده می شود . لطفا از قسمت پایین سمت چپ آن را کپی کنید .

۹. دوباره وارد قسمت خرید در حساب کاربری خود شده و آدرس را در قسمتی که از شما آدرس ارز را می خواهد کپی کنید.

 

نکته: برخی از ارزها علاوه بر آدرس نیاز به تگ یا ممو هم دارند که زیر آدرس به همین نام به شما نمایش داده می شوند اگر کیف پول شما به شما تگ را نمایش داد آن را هم در قسمت تگ وارد کنید در غیر اینصورت گزینه بدون تگ را زده و خرید خود را ثبت کنید

۱۰. در صفحه ی بعدی جزییات سفارش به شما نمایش داده می شود پس از اطمینان از درستی مبلغ و مشاهده ی کارمزد روی دکمه ی پرداخت کلیک کنید. پس از آن برای پرداخت مبلغ می توانید موجودی کیف پول خود و یا حساب بانکی خود را انتخاب نمایید . در صورت انتخاب حساب بانکی تان به درگاه اینترنتی منتقل می شوید.

لطفا توجه داشته باشید هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود ، از شماره کارت و شبایی استفاده کنید که از قبل در قسمت حسابهای بانکی اضافه نموده اید در غیر اینصورت کیف پول و مبلغ شما مسدود خواهد شد.

در ویدیوی زیر، تمام مراحل خرید برای شما نمایش داده شده است. می توانید این ویدیو را ذخیره کنید تا در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید:  

6 نظر

  • علی امیدوارنیا

    سلام.
    ممنون از توضیحات کامل جهت خرید و فروش سایت ارزیپتو از کیف پول تراست ولت که کاملا بجا بود . بهتریت سایت خرید و فروش ، با پشتیبانی سریع ارزیپتووووو

    • ارزیپتو

      با سلام
      گروه پشتیبانی ارزیپتو آماده ارائه خدمات به کاربران گرامی می باشد از اینکه توانسته ایم در این راستا رضایت شما را فراهم آوریم خرسندیم

    • عقیل

      سلام
      چطور باید پول رو از کیف پول تراست به ارزیپتو انتقال بدیم که بتونیم به ریال بفروش برسونیم

    • ارزیپتو

      با سلام
      لطفا جهت مشاهده آموزش ثبت سفارش فروش موفق از لینک زیر وارد شوید:
      https://www.arzypto.com/help/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4/
      با تشکر

  • سلام این مراحل ده گانه برای سفارش خیلی سخت ومشکل است. گیرم این مراحل رو انجام بدیم تا اونموقع زمان زیادی صرف میشه وقیمت اون ارز پیشنهادی یا بالا یا پایین میشود. در نتیجه معامله کنسل میشه. واقعا خیلی دشوار است

    • ارزیپتو

      با سلام
      جهت سرعت بخشیدن به انجام سفارش خرید می توانید ارزهای مورد نظر خودرا به لیست ارز های کیف پول خود اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید