نکات مهم در مورد شرکت در ایردراپ ریپل و اسپارک

پس از انتظارات فراوان بالاخره ایردراپ ریپل دریافت شد و در حال حاضر XRP در حال سقوط است. اما ایردراپ چیست؟ و سرمایه‌گذاران باید چه اطلاعاتی را در مورد آن کسب کنند؟ با ما همراه باشید تا به تمام سوالاتتان درباره شرکت در ایردارپ اسپارک برای ریپل پاسخ دهیم.

معرفی ایردراپ ریپل (XRP)

برای شروع، سرمایه‌گذاران بایستی بدانند که ارز ریپل XRP سومین ارز دیجیتال از نظر ارزش است. کمپانی ریپل لبز توسعه دهنده و پشتیبان توکن‌های XRP است. با فشارهایی که برای رقابت این توکن با رقبای قدرتمندتر خود وجود داشت، کمپانی ریپل نیاز داشت که برای نیرومندسازی این توکن، فعالیت‌هایی را صورت بدهد. در این جا برای اولین بار سخن از ایردراپ اسپارک (FLR) آورده شد.

شرکت ریپل در حال افزودن شبکه فلیر ،که یک سازوکار جدید است، به اکوسیستم XRP می‌باشد. شبکه فلیر، امنیت دارندگان توکن ‌های XRP را از طریق اضافه کردن قابلیت انجام امور مالی غیر متمرکز (DeFi) به XRP لجر، تأمین می‌کند. شبکه فلیر به عنوان بخشی از این داستان، یک توکن‌ بومی به نام اسپارک (FLR) دارد.

تمام دارندگان ارز دیجیتال ریپل می توانند توکن‌های اسپارک رایگان دریافت کنند. پس از افزایش قیمت XRP، به نظر می‌آید که اکنون ایردراپ در حال اعمال فشار بر روی این ارز دیجیتال است.

معرفی ایردراپ ریپل (XRP)

ایردراپ اسپارک چیست؟

اسپارک توکن بومی شبکه‌ی فلیر است که برای افزودن قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را به XRP اضافه می‌کند اما در یک بلاکچین متفاوت. 

چه صرافی هایی از شبکه فلیر پشتیبانی می‌کنند؟

صرافی های معروف بین المللی مانند Binance، Bitfinex، Bitstamp، BKEX، Coinomi، KuCoin و Coinbase از ایردراپ ریپل پشتیبانی می کنند. صرافی کوین بیس، ایردراپ‌های آتی اسپارک را برای مشتریان واجد شرایط حرفه‌ای و برجسته خود در وبسایتش در دسترس قرار می‌دهد. اگر مشتریان این صرافی در ایردراپ شرکت کرده باشند، نیاز به اقدام دیگری از سوی آنها برای دریافت توکن‌های اسپارک نیست.

چه کسانی برای ایردراپ اسپارک واجد شرایط هستند؟

مشتری هر صرافی که ایردراپ ریپل را پشتیبانی می کند باشید، می توانید در این ایردراپ شرکت کنید. مشتریان حرفه‌ای و برجسته سایت کوین بیس در مناطق مطلوب که در تاریخ و ساعت مشخص ایردراپ موجودی XRP داشته باشند، به صورت خودکار در ایردراپ‌های آتی شرکت داده خواهند شد. ۱۵ دقیقه قبل از اسنپ شات، ارسال و دریافت XRP متوقف خواهد شد و کمی بعد مجددا فعال می‌شود. تجارت XRP تحت تأثیر این موضوع قرار نخواهد گرفت. هیچ حداقل موجودی موردنیاز نیست.

ایردراپ اسپارک

چند توکن اسپارک دریافت خواهید کرد؟

مقدار اسپارکی که شما دریافت خواهید کرد به مقدار XRP که در زمان اسنپ شات دارید، بستگی دارد. کوین بیس در نظر دارد که این تناسب را براساس تعداد توکن‌های اسپارکی که در ازای هر کاربر خود دریافت می‌کند، توزیع کند. به عنوان مثال اگر شما دارای ۱% از XRP واجد شرایط در پلتفرم ما باشید، ۱% از توکن‌های اسپارک ایردراپ شده به حساب‌های کوین بیس خود که در زمان اسنپ شات، موجودی XRP داشتند را دریافت خواهید کرد. 

نکات مهمی که باید در مورد ایردراپ ریپل و اسپارک بدانید

با توجه به این موضوع، ۱۴ نکته باید در ارتباط با ایردراپ ریپل و اسپارک (FLR) مدنظر قرار گرفته شوند.

نکات مهمی که باید در مورد ایردراپ ریپل و اسپارک بدانید

با قرار دادن همه این‌ها در کنار هم دارندگان XRP می‌بایستی توکن‌های اسپارک (FLR) را به عنوان ضامن، در معاملات مورد استفاده قرار دهند

چگونه می‌توان توکن‌های اسپارک ایردراپ شده خود را دریافت کنم؟

برای دارندگان XRP نیاز به هیچ اقدامی نیست. شما اسپارک خود را در تاریخی معین و بعد از راه‌اندازی شبکه فلیر دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید