بیت کوین و مقاومت 48 هزار دلاری !

بازار ارزهای دیجیتال در روز گذشته وضعیتی نسبتاً آرام داشته است، در این مدت دامنه نوسان بسیاری از ارزها محدود به ۲ درصد بود و همچنین شاهد بیت کوین و مقاومت ۴۸ هزار دلاری آن بودیم.

به گزارش dailyhodl، کارشناسان معتقدند وضعیت بازار به‌گونه‌ای است که نمی‌توان به‌راحتی و باقاطعیت نسبت به روند آن در آینده نزدیک اظهارنظر کرد.

در این میان برخی دیگر نظیر مایکل ون دپوپ (Michael van de Poppe)، معتقدند که بیت کوین در حال آماده‌سازی شرایط برای آغاز یک جهش تازه است.

قیمت بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۴۷,۸۵۰ دلار قرار دارد. طی ۲۴ ساعت گذشته این ارز دیجیتال موفق شد تا مرز ۴۹۰۰۰ دلار هم پیش برود ولی خریداران در رساندن و تثبیت قیمت بالای این ناحیه موفق نبودند.

ون دپوپ با اشاره به رسیدن قیمت بیت کوین به ۴۷,۰۰۰، خطاب به ۱۲۷,۰۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر نوشت:

بیت کوین به همان قیمتی که می‌خواستم (۴۷,۰۰۰ دلار) رسید و کاملاً‌ طبیعی است که شاهد رسیدن قیمت به این ناحیه باشیم. در این ناحیه تثبیت قیمت داریم.

طبق گفته او، ناحیه ۴۶,۰۰۰ تا ۴۷,۰۰۰ دلار بسیار پراهمیت است و معامله‌‌گران باید تغییرات قیمت در این بازه را بادقت زیر نظر بگیرند. او در این باره عنوان کرد:

تا زمانی که بالای این محدوده باشیم، احتمال تداوم روند تا اوج آن در ۵۰,۰۰۰ دلار وجود دارد و فکر می‌کنم که شاهد نوسانات عرضی باشیم. در این مدت آلت کوین‌ها عملکردی چشمگیر از خود به جای می‌گذارند.

او در ادامه در مورد عبور از ۵۰,۰۰۰ دلار نوشت:

فکر می‌کنم بیت کوین راهش به‌سمت اوج تاریخی خود را ادامه می‌دهد و مقاومت‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد.

پس طبق تحلیل جامعه کریپتوکارنسی و انتظارات تریدرها در این حوزه نشان می دهد ، اتریوم می‌تواند به 35,000 دلار برسد.

دیدگاهتان را بنویسید