عاقبت بیت کوین در پایان امسال چه خواهد شد؟

بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری

عاقبت بیت کوین همچنان شانس رسیدن به 100,000 دلار را دارد.

مایک مک گلون

طبق پیش بینی مک گلون اگر بیت کوین همین روند اصلاح فعلی را پیش بگیرد ،  همچنان شانس رسیدن به قیمت 100000 دلار تا پایان سال را دارد. او اذعان داشته که یک نکته مهم در مورد بیت کوین وجود دارد او آن را دست کم گرفته است:

مک گلون میگوید که او خروج سرمایه از بازار طلا و انتقال اون به بازار بیت کوین و اتریوم در سال جاری را دست کم گرفته است.

مک گلون در مصاحبه اخیر خود با Stansberry Research اذعان داشت که یک چیز را در مورد صنعت رمزنگاری دست کم گرفته است. در واقع نکته مورد نظر وی، حجم وجوه خارج شده از طلا و تزریق آن وجوه به بیت کوین و اتریوم است.

برای کارشناس بلومبرگ، این بدان معناست که دو رمزارز پیشرو از طلا پیشی گرفته اند. باید گفت نکته ای وجود دارد که در این مسیر به بیت کوین کمک میکند. کل عرضه بیت کوین در حدود 21 میلیون کوین است که تنها سه میلیون آن برای استخراج باقی مانده. در مقابل اما طلا عرضه نامحدودی دارد.

 

عاقبت بیت کوین

مایک مک گلون معتقد است که فدرال رزرو و دولت ایالات متحده قصد دارند. حداکثر تلاش خود را برای حفظ ذخایر نامحدود ارز فیات انجام دهند. به این منظور نیز به ارائه انواع دیگری از محرک های مالی به مشاغل و افراد عادی و .. فکر میکنند. مک گلون در توییتی نوشت: بیت کوین، با عرضه محدود به مبارزه با ارزهای فیات با عرضه نامحدود میپردازد. و احتمالاً بیت کوین پیروز باشد.

وی افزود: بسیاری از سرمایه گذاران یا وجوه خود را از طلا به بیت کوین یا اتریوم منتقل کرده اند و یا همراه طلا، BTC و ETH نیز خریداری میکنند. با توجه به گزارش منتشر شده توسط یوتودی در سال 2021 طلا 7 درصد کاهش داشته. در صورتی که بیت کوین و اتریوم تقریبا 70 و 400 درصد افزایش داشته‌اند.

بنابراین، این امکان وجود دارد که پادشاه رمزارزها تا پایان امسال با وجود اصلاح گسترده ای که در حال حاضر با آن مواجه است، به سطح 100000 دلار برسد.

سختی استخراج بیت کوین نیز 3.16 درصد افزایش یافته و این پنجمین افزایش متوالی امسال است. به طور کلی، هش ریت BTC پس از ممنوعیت استخراج رمزنگاری توسط دولت چین، همچنان در حال بهبود است.

دیدگاهتان را بنویسید