ویروس کرونا و لغو کنفرانس های مهم رمزنگاری در سراسر آسیا

ویروس کرونا و لغو کنفرانس های مهم رمزنگاری در سراسر آسیا

گسترش سریع ویروس کرونا بصورت گسترده  باعث ایجاد شوک و نگرانی در بازارهای جهانی شده است.که حتی توجه برخی تحلیلگران رمزنگاری را به این که سرمایه گذاران باشيوع ویروس به دارایی های امن پناه می برند واداشته است که این امر خود، باعث تقویت بیت کوین در بازار ارز می شود.

یکی دیگر از عوارض جانبی انتشار ویروس کرونا لغو چندین رویداد مهم رمزنگاری در سراسر جهان است که تأثیر به سزایی در صنعت این رویدادها داشته است.

دولت همه کشورها این روزها دغدغه بسیاری برای لغو رویدادهای مهم ارزی دارند. افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا نیز دلیل محکمی برای افزایش این نگرانی‌هاست.

تاثیر کرونا بر ارزهای دیجیتال

گزارش‌های منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد که چندین میلیون نفر اکنون به این بیماری مبتلا شده‌اند که شمار زیادی از آن‌ها به کام مرگ کشیده شده‌اند. همچنین گسترش سریع این ویروس جلوگیری از ابتلا به آن را دشوارتر کرده است. بنابراین ضروری است افراد برای جلوگیری از ابتلا به ویروس، ملزوم به رعایت اقدامات لازم در این خصوص هستند.

به همین ترتیب اکنون کنفرانس‌های مهم رمزگذاری در آسیا به تعویق افتاده است که blockchain week 2020 ، Token2049 و Binance Blockchain Week Vietnam  می‌شود. همه این کنفرانس‌ها ک رویدادهای فوق العاده محبوب با تعداد زیادی از رهبران صنعت هستند که قرار بود در زمینه رمز ارزها با یکدیگر مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: تاثیر ویروس کرونا بر معاملات بازار ارزهای دیجیتال

Erhan Korhaliller ، بنیان‌گذار هفته Blockchain استانبول، درمورد فسخ رویداد در آسیا با CryptoSlate  مذاکره کرد و گفت:

برای کسانی که قصد داشتند در رویدادهای کنونی آسیا شرکت کنند، هفته بلاکچین در استانبول وجود دارد.

Korhaliller  در ادامه خاطرنشان كرد:

از امروز هیچ مورد شناخته شده‌ای از ویروس کرونا در ترکیه وجود ندارد و ما از جامعه بین‌المللی blockchain برای پیوستن به ما در هفته Blockchain استانبول در آوریل امسال استقبال می‌کنیم.

لغو و به تعویق انداختن این رویدادها نتیجه ناخوشایند از گسترش ویروس کرونا است، اگرچه این کار به نفع همه شرکت‌کنندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: برنامه هفته بلاکچین پاریس به علت شیوع ویروس کرونا

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

منبع: cryptoslate.com

دیدگاهتان را بنویسید