چرا باید چیلیز CHZ بخریم؟ قیمت ارز چیلیز

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز، ارز اصلی پلتفرم است که برای رد و بدل فن توکن  CHZ استفاده می‌شود. در سال گذشته، این شرکت برای فروش بلیط رویداد‌های ورزشی در ازای سکه چیلیز با UFC همکاری کرد.

در سال 2020، فن توکن 30 میلیون دلار درآمد برای باشگاه‌های ورزشی و سایر شرکا تولید کرد. هدف امسال شرکت این است که درآمد را به دو برابر تبدیل کند.

رمز ارز چیلیز (CHZ) چیست؟

chiliZ (CHZ دلار) یک رمز ارزشی ERC20 در بلاک چین Ethereum ( اتریوم) است که به عنوان ارز دیجیتال برای chiliZ و سیستم عامل Socios.com عمل می‌کند. این توکن‌ها که مختص یک تیم یا باشگاه است.

یک دارایی محدود و دیجیتالی است که دسترسی به یک دفتر رمزگذاری شده برای رای گیری و مالکیت حقوق عضویت را فراهم می‌کند.

خرید ارز چیلیز CHZ

  •  BINANCE: یک صرافی محبوب در ارز‌های دیجیتال
  • COIN ONE .
  • صرافی ایرانی ارزیپتو
  • BITMAX: یک ارز دیجیتال رمزپایه یا رمزنگاری شده است. 
  • Kucoin : یک صرافی واسطه می‌باشد که به شما اجازه خرید و فروش و تبادل بسیاری از رمز ارزها را می‌دهد.
  • WAZIRX
کیف پول چیلیز

کیف پول چیلیز

Chiliz نرم افزار کیف پول مخصوص خود را تولید می‌کند که برای بارگیری آن می‌توان به وب سایت آن‌ مراجعه کرد، این به شما امکان می‌دهد ارز دیجیتال Chiliz را در رایانه خود ذخیره کنید.

برای داشتن حداکثر امنیت، می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده خود را روی کیف پول سخت افزاری اختصاصی مانند کیف پول TREZOR یا Ledger Nano X ذخیره کنید. اگر مایل به خرید کیف پول سخت افزاری نیستید، ممکن است استفاده از کیف پول همراه، مانند کیف پول اتمیک (Atomic Wallet )، Jaxx یا Coinomi برای ذخیره چندین ارز رمزنگاری شده با برخی از مزایای امنیتی اضافی کاربردی باشد.

آینده ارز چیلیز

Chiliz (CHZ)) یک پلتفرم ورزشی مبتنی بر بلاکچین است که هدف آن ارائه راه حل‌های مبتنی بر بلاکچین برای صنعت ورزش و کمک به طرفداران برای شرکت در اقتصاد رمز است.

براساس چیلیز Coinmarketcap ،CHZ طی 24 ساعت گذشته 5.46٪ و در 7 روز گذشته 392.13٪ افزایش یافته است. ارزش بازار با شماره 3،642،507،507 دلار در شماره 30 قرار دارد و در زمان نوشتن مقاله، CHZ با 0.6251 دلار معامله می‌شود.

اما به راستی چه عواملی در حال افزایش سریع Chiliz هستند؟

رونق NFT (توکن‌های غیرمملوس) ظهور Chiliz را به همراه داشت.

عملکرد عالی نرخ تبادل ارز CHZ بسیاری را شوکه کرده است، عمدتا به این دلیل که علاقه گسترده مردم به توکن‌های غیرملموس (NFT) تا حد زیادی توضیح دهنده رونق آن است. محبوبیت بازار NFT همچنین به افزایش توکن‌های CHZ کمک کرده است.

کل حجم معاملات بازار NFT به 342 میلیون دلار رسیده است که نسبت به سال گذشته 7450 درصد افزایش کامل داشته است. کل حجم معاملات پلتفرم تجاری NFT OpenSea در فوریه به 93.9 میلیون دلار رسید که رکورد بی‌سابقه‌ای در حدود 11.68 برابر کل حجم معاملات در ژانویه است. علاوه بر این، تعداد کل کاربران OpenSea از مرز 60،000 عبور کرده است

آینده ارز چیلیز
آینده ارز چیلیز

بلاکچین چیلیز ( Blockchain fintech Chiliz) طرح توسعه سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری را منتشر می‌کند.

قیمت CHZ زمانی افزایش یافت که مدیر عامل شرکت الکساندر دریفوس اعلام کرد که 50 میلیون دلار در 2 مارس سرمایه گذاری خواهد کرد تا اهداف اصلی NBA ،NFL ،MLB ،NHL و MLS را به عنوان بخشی از برنامه‌های توسعه جهانی گسترده خود برای 2021 و برای تحقق هدف شرکت در ایجاد “اکوسیستم ورزشی دیجیتال چند میلیارد دلاری” به کار گیرد.

چلییز در حال حاضر با تیم‌های معتبر قهرمانی مسابقات اتومبیل‌رانی در حال مذاکره است تا کنترل خود را بر سایر ورزش‌ها تقویت کند.

حجم جستجوی جهانی NFT در گوگل از امور مالی غیرمتمرکز (DEFI) پیشی می‌گیرد.

با توجه به حجم جستجوی جهانی گوگل، حجم جستجوی جهانی NFT (آبی) جهش قابل توجهی در سال جاری دارد که بسیار بیشتر از حجم جستجوی مالی غیرمتمرکز (DEFI) است که در زیر با رنگ قرمز نشان داده شده است.

دارایی دیجیتال “فن توکن” ایجاد شده توسط Chiliz در بسیاری از مبادلات رایج ارزهای رمزپایه راه اندازی شده است.

در تاریخ 3 مارس، سکه چیلیز به منظور انجام معاملات نقطه‌ای در سیستم عامل، به لیست معاملات ارزهای رمزپایه و مشتقات برجسته OKEx در جهان اضافه شد. CHZ را می‌توان در صرافی‌های رمزنگاری مانند:OKEx Binanc،  و Huobi Global معامله کرد.

آینده ارز چیلیز
صعود تیم فوتبال برتر پاری سن ژرمن (PSG) به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تقاضای توکن‌های فن دیجیتال مبتنی بر فوتبال را برانگیخته است.

صعود پاری سن ژرمن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث افزایش حجم معاملات چندین سازمان معتبر ورزشی در جهان در مبادلات عمده ارزهای رمزپایه شد و در نتیجه سبب فروش 550 میلیون دلار بود.

در این گزارش آمده است، گرچه این استدلال درست است که افزایش قیمت فقط به دنبال اصول پررونق است‌، اما کارشناسان ادعا می‌کنند که چنین حرکات سریع نامناسب هستند و عقب نشینی عمده امری اجتناب ناپذیر است. در همین حال، CHZ هیچ نشانه‌ای از کم رنگ شدن تقاضا از خود نشان نمی‌دهد.

لازم به ذکر است که CHZ با باشگاه‌های برتر فوتبال در سراسر جهان، از جمله FC ، بارسلونا ، آث میلان و یوونتوس همکاری هایی را انجام داده است.

در چهار روز گذشته، نرخ تبادل ارز دیجیتال به یک میلیارد دلار رسیده بود. با این حال، ارزش فعلی آن سه برابر شده و به بالاترین رقم بیش از 3 میلیارد دلار رسیده است.

چه سکه‌هایی شبیه CHILIZ هستند؟

سکه‌های زیر از الگوریتم و نوع اثبات کیف پول‌های توکن چیلیز Chiliz’s) ETH Token ) استفاده می‌کنند: Chainlink، THETA، Aave، Crypto.com Coin، FTX Token، Binance USD، Dai، Huobi Token، SushiSwap، Content Value Network، Enjin Coin، Synthetix، The Graph، Maker و polygon.

موج پیشرفت ۸۹ درصدی ارز رمز نگاری شده چیلیز بعد از باشگاه پاری سن ژرمن سبب مشتعل کردن ۵۵۰ میلیون آشفتگی در دارایی بازار مالی فن توکن‌ها شد.

دیدگاهتان را بنویسید