آیا زمان خرید SOL فرا رسیده است؟

بررسی زمان خرید سولانا

آیا زمان خرید SOL فرا رسیده است؟ سولانا با عملکرد چشمگیر به اوج گرفتن ادامه می دهد

سولانا (SOL) که به عنوان قوی‌ترین رقیب لایه 1 اتریوم شناخته می‌شود، به رالی بزرگ خود ادامه داد و امروز با افزایش 17 درصدی به 55 دلار رسید و به بهترین آلت‌کوین تبدیل شد. ارز دیجیتال سولانا افزایش هفتگی 35 درصد و افزایش ماهانه شگفت انگیز بیش از 150 درصد را شاهد بوده است. پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی 260 دلار در 7 نوامبر 2021، SOL در دسامبر 2022 به دنبال ورشکستگی FTX به 8 دلار سقوط کرد، اما از آن زمان تقریباً 7 برابر شده است.

 آیا سرمایه گذاران باید اکنون سولانا بخرند؟

قیمت سولانا از سپتامبر تا کنون سه برابر شده و از سطح مقاومت بحرانی 53 دلار فراتر رفته و امروز به 55 دلار رسیده است. این باعث شده است که برخی از سرمایه گذاران بر این باور باشند که سولانا می تواند به سودهای بزرگتری دست یابد. با این حال، برخی از تحلیلگران رویکرد محتاطانه ای را در مورد ادامه افزایش قیمت سولانا توصیه می کنند.

JACKIS، تحلیلگر ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاران هشدار داد که افزایش فعلی SOL می تواند یک دام باشد و توصیه کرد که بدون اصلاح قابل توجهی خرید نکنند. JACKIS اظهار داشت که اگرچه آنها حامی قوی درازمدت سولانا هستند، اما باید از سرمایه گذاری فوری در SOL پس از یک سری شمع سبز هفتگی متوالی اجتناب شود. علیرغم افزایش قابل توجه، داده ها نشان می دهد که سولانا با وجود نرخ بالای بودجه هنوز در منطقه خطر قرار ندارد.

تحلیل قیمت سولانا
افزایش قیمت در Solana نشان دهنده پذیرش فزاینده آن به عنوان یک دارایی مستقل است. با این حال، با وجود افزایش نرخ های تامین مالی، تاکید می شود که سولانا هنوز در منطقه خطر قرار ندارد. کارشناسان به سرمایه گذاران توصیه می کنند که رویکرد محتاطانه ای داشته باشند و انتظار اصلاح احتمالی بازار را داشته باشند و مراقب افزایش ناگهانی قیمت ها باشند.

علاقه نهادی بالا به سولانا

Grayscale Solana Trust (GSOL) در حال حاضر با 300% حق بیمه، چهار برابر قیمت لحظه ای، مشابه Chainlink (LINK) معامله می شود. سهام GSOL در حال حاضر با قیمت 202 دلار معامله می شود، در حالی که قیمت نقدی Solana حدود 55 دلار است. در 10 نوامبر، قیمت سهام GSOL با 61 درصد افزایش از 200 دلار گذشت. قیمت سهام GSOL از ابتدای سال تاکنون بیش از 800 درصد افزایش یافته است. این نشان دهنده علاقه نهادی قابل توجه به سولانا است.

دیدگاهتان را بنویسید