اتریوم با رقابت شدید ارزهای دیجیتال در حال ظهور روبرو است

 

در حوزه ارزهای دیجیتال، اصطلاح آلتکوین ها به طور مداوم با پیشروی اتریوم در خط مقدم آورده می شود. با وجود این، تحلیلگران گهگاه نام سایر ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می کنند که به طور بالقوه می توانند رقیب اتریوم باشند. اخیراً، یک تحلیلگر درباره سه پروژه ای که به طور بالقوه می توانند با اتریوم رقابت کنند، بحث کرده است.

 

رقیب اتریوم Near است

یک استراتژیست محبوب ارزهای دیجیتال معتقد است که در شرایط بهبود یافته، سه رقیب اتریوم (ETH) می توانند از بقیه بازار پیشی بگیرند. TheCryptoDog، در پلتفرم رسانه اجتماعی X، برای اولین بار به Near (NEAR) اشاره کرد و به سیر صعودی بلندمدت آن اشاره کرد.

 

به گفته این تحلیلگر، NEAR یکی از سریع ترین حرکت کننده ها در این چرخه خواهد بود و زمانی که بازار کریپتو فعال شود، به طور موثر سرمایه گذاری خواهد کرد.

من هنوز معتقدم که گرفتن یک موقعیت در NEAR برای چند ماه امروز حرکت خوبی است. آن را قفل کنید و تعویض نکنید. NEAR به همراه روند AI (هوش مصنوعی) به نشان دادن قدرت نسبی خود ادامه می دهد. زمانی که بازار تغییر مسیر دهد، عملکرد بهتری خواهد داشت.»

 

در زمان نگارش این مطلب، افزایش قابل توجه قیمت NEAR با افزایش بیش از 5 درصدی مشهود بود و به سطح قیمت 7.16 دلار رسید.

وضعیت فعلی AIOZ و XAI

در مرحله بعد، این تحلیلگر به دقت به دنبال یک آلتکوین لایه 1 دیگر، AIOZ (AIOZ) اشاره کرد. Crypto Dog تمایل خود را برای نگهداری AIOZ برای چندین ماه ابراز کرد.

“این ارز در چند ماه گذشته در نوسان بوده است، باید بهبود یابد و با بازگشت بازار بهتر عمل کند. من در حال گرفتن موقعیت های بزرگتر و بلندمدت با تراکنش های کمتر هستم.”

در زمان نگارش این مقاله، AIOZ طی 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش داشته و در 0.7952 دلار معامله می شود. این در حجم معاملات منعکس شد که طی 24 ساعت گذشته 148 درصد افزایش یافت و از 10 میلیون دلار گذشت.

آخرین آلتکوین در راداراین تحلیلگر ، پروژه رمزنگاری متمرکز بر بازی Xai (XAI) بود که در ابتدای سال 2024 ظاهر شد. به گفته این تحلیلگر، XAI می تواند 60 درصد افزایش نسبت به سطح فعلی خود در هفته های آینده داشته باشد. “من فکر می کنم XAI می تواند تا ژوئن به 1 دلار بازگردد، در حال حاضر قیمت خوبی به نظر می رسد. (من یک کیف سنگین دارم).

 

در زمان نگارش این مطلب، XAI پس از کاهش 1.45 درصدی به معامله 0.61 دلار ادامه داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید