برنامه هفته بلاکچین پاریس به علت شیوع ویروس کرونا

تاثیر ویروس کرونا روی بلاکچین هفته فرانسه

سازمان دهندگان در پاریس به دلیل شیوع ویروس  کرونا یک رویداد مهم محلی در صنعت بلاکچین را از سر گرفته اند.

طبق اطلاعیه ای در تاریخ 2 مارس ، اجلاس هفته بلاکچین پاریس ابتدا از 31 مارس تا 1 آوریل برگزار می شد اکنون در 9 تا 10 دسامبر برگزار می شود.

تاثیر ویروس کرونا روی بلاکچین هفته فرانسه

برگزارکنندگان رویداد هفته بلاک چین پاریس به دلیل رهنمودهای اخیر که توسط دولت فرانسه صادر شده بود، برگزاری رویداد را ممنوع اعلام کرد زیرا تجمع‌های بزرگ می‌تواند دامنه و شدت شیوع ویروس را افزایش دهد.

برگزاری رویداد بزرگ در صنعت

در این اطلاعیه آمده است که این کنفرانس همان طور که پیش‌بینی شد ادامه خواهد یافت و مکان، برنامه و راه‌اندازی به صورت کاملا یکسان است. علاوه‌بر این، برگزارکنندگان ادعا می‌کنند که سخنرانان بیشتری به لیست رویداد اضافه خواهند شد.

سخنرانانی که قرار است در این رویداد شرکت کنند مدیر عامل مبادله ارز cryptocurrency Binance بنیان‌گذار Changpeng Zhao ، اقتصاد فرانسه، برونو لو مایر، وزیر دارایی، Parch Technologies blockchain  بنیان‌گذار و مدیرعامل Jutta Steiner ، مدیر عامل سرمایه‌گذاری Coinshares ، Meltem Demirors  بنیان‌گذار Messari و ریان سلکیس مدیر عامل و دانشمند ارشد Brows Browser  هستند.

تأثیر ویروس کرونا بر صنعت رمزنگاری

شیوع ویروس کرونا تأثیر عمده‌ای بر تأمین مالی سنتی و صنعت کریپتو کارنسی دارد. همان طور که کوین تلگراف در ماه گذشته گزارش داد، تعدادی از کنفرانس‌های مربوط به کریپتو کارنسی در سراسر آسیا در واکنش به گسترش منطقه‌ای این ویروس به تأخیر می‌افتند. علاوه‌بر این، یک مزرعه معدن کریپتو کارنسی چینی به دلیل بیماری همه‌گیر مجبور به تعطیلی شد.

بیشتر بخوانید: تاثیر ویروس کرونا بر معاملات بازار ارزهای دیجیتال

مبادلات رمزنگاری ارز Coinbase و blockchain مستقر در ایالات‌متحده به کارمندان خود توصیه کرد از خانه و به صورت دورکاری فعالیت کنند. Coinbase همچنین طرحی را برای واکنش به شیوع ویروس منتشر کرد.

نعیم اسلم، تحلیلگر Crypto و مدیر عامل Tokenmetrics اخیراً با کوین تلگراف در مورد تأثیر کلی ویروس بر صنعت رمزنگاری گفتگو کرده است.

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید