پیش بینی جان مکافی در رابطه با قیمت بیت کوین تا پایان سال 2020

جان مکافی

در سال 2017، قیمت بیت کوین با افزایش چشمگیری مواجه شد. به طوری که قیمت این ارز هر چند هفته تغییر می کرد و ارزهای رمزپایه به یک نقطه عطف قیمت جدید می رسید و درمدت کوتاهی افزایش صعودی چشمگیری از 1000 دلار، 5000 دلار ، 10،000 دلار و غیره قرار گرفت. این روند صعودی قیمت سبب شد بسیاری از حامیان بیت کوین پیش بینی های ساده لوحانه ای بیان کنند.

جان مک آفی، که یکی از حامیان ارز دیجیتال است در این باره پیش بینی کرد: او معتقد است که قیمت هر بیت کوین “قبل از پایان سال 2020” به 1000،000 دلار میرسد.

جان مکافی

در حالی که بسیاری از بدبینان در حوزه ارز دیجیتال به این موضوع خندیده اند، اما جان مکافی هم چنان به نظر خود پایبند است و در واقع اخیراً پیش بینی خود را ارتقا داده است …

یک تحلیلگر موسسه مالی مستقر، در مونیخ Bayerische Landesbank اظهار داشت که پیش بینی مکافی مقداری خوش بینانه است او بیان کرد: که هاوینگ (نصف شدن پاداش ماینینگ) بعدی بیت کوین، با در نظر گرفتن رابطه نرخ تورم نسبت به ارزش بازار این ارز دیجیتال باعث می‌شود قیمت آن به ۹۰ هزار دلار برسد. این تحلیلگر اذعان داشته است که قیمت یک میلیون دلاری بیت کوین از هاوینگ بعدی امکان پذیر است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ انجام شود.

برگر پیش بینی جان مکافی را رد کرد

هارولد برگر یکی دیگر از حامیان ارز دیجیتال پیش بینی جان مکافی را رد کرد، او در مقاله ای با عنوان ” رشد بلند مدت قانون بیت کوین ” ،  اظهار داشت که بیت کوین در مسیر قیمت طبیعی قرار دارد، و گفته است که قیمت بیت کوین حداقل تا سال 2028  به 1 میلیون دلار نمی رسد.

“بیایید واقع بین باشیم ، فقط 21 میلیون بیت کوین وجود دارد. هفت میلیون از آن برای همیشه از بین رفته است، و اگر ساتوشی (خالق بیت کوین) مرده باشد، این تعداد چند میلیون دیگر نیز بیشتر خواهد شد. “

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید