حجم معاملات صرافی های Coinbase ، Kraken و Bitfinex در سال2020

صرافی

به نظر می رسد  بازار کریپتو پس از گذشت یک سال ، دوباره در حالت صعود قرار گرفته است، زیرا حجم معاملات در عمده مبادلات  ماه گذشته شاهد افزایش چشمگیری بوده است. داده های CryptoComp نشان داد که در Liquid ، Bitfinex ، Bitstamp و bitFlyer شاهد افزایش حجم 50 درصد بوده است، در حالی که حجم های Kraken و Coinbase نسبت به ماه گذشته 120 و 80 درصد افزایش یافته است.

چگونگی بازار رمز نگاری در ماه دسامبر

دسامبر ماه خوبی برای مبادلات رمزنگاری نبوده است. زیرا هر دو صرافی سطح بالا و پایین معاملات خود را مشاهده کردند این وجود هنوز مشخص نیست که به زودی روند صعودی در بازار وجود خواهد داشت یا خیر.با این حال ، آخرین داده ها نشان می دهد که بازار سوار بر موجی است که به سمت بالا حرکت می کند. این بهترین حالت تجزیه و تحلیل مبادلات رمزنگاری است که در در این ماه مشاهده شده است.

مدیر تحقیق The Block، لری چرماک اشاره کرد، تمام شواهد نشان می دهد که مبادلات رمزنگاری به پایان رسیده است. طبق اطلاعات وی، متوسط ​​حجم روزانه Coinbase در ژانویه بیش از 81 درصد افزایش یافته است که این نخستین افزایش از ژوئن 2019 مشاهده شده است. این مبادلات در ژانویه به طور متوسط ​​روزانه حدود 205 میلیون دلار ثبت کرده است، که بالاترین میزان آن در پنج ماه گذشته بوده است.

Coinbase تنها تبادل رمزنگاری نیست که تحت تأثیر این عوامل در ماه ژانویه قرار گرفت. طبق گفته های شرکت تحلیلی Crypto تجزیه و تحلیل ، معامله گران حجم ارز را در سایر صرافی ها نیز پمپاژ کرده اند.

در ماه ژانویه بیشتر صرافی ها شاهد افزایش حجم مبادلات در یک ماه گذشته بودند.

این شرکت در توییتی بیان کرد : “حجم ماهانه مبادلات نه تنها در Coinbase بلکه در بسیاری از صرافی های برتر افزایش یافته است.”

داده های بدست آمده از بررسی مبادله ارز در ماه ژانویه Crypto Share نشان داد که در ماه دسامبر حجم معاملات بسیار کندبوده است. و صرافی های Coinbase ، Liquid ، Kraken ، BitFinex ، Bitstamp و bitFlyer  همگی شاهد کاهش چشمگیر حجم آنها بودند. اما در ژانویه ،حجم معاملات به صورت چشم گیری افزایش یافت.

Liquid و bitFlyer شاهد افزایش حجم معاملات 50 درصد در ژانویه از دسامبر سال 2019 بودند، در حالی که Bitstamp شاهد افزایش 70 درصدی بود. داده های CryptoComp نشان داده است که میزان مبادلات در Bitfinex و Coinbase به ترتیب 90 و 80 درصد افزایش یافته است.

Kraken ماه گذشته با افزایش 120 درصدی بیشترین سود را کسب کرد در این بورس حجم معاملات ماهانه خود از 2.5 میلیارد دلار در دسامبر به 5.5 میلیارد دلار در ژانویه افزایش یافت.

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

منبع: cryptoslate.com

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید