دلیل افزایش قیمت تون کوین(TON)

Toncoin پس از شکستن یک تثبیت طولانی مدت، قدرت خود را از ژانویه نشان داده است. قیمت از آن زمان تا کنون 272 درصد افزایش یافته و به بالاترین حد 7.5 دلار رسیده است. این فشار خرید قابل توجهی ایجاد کرده است و زمانی که توکن های بزرگتر نزولی هستند، توکن را در یک روند صعودی نگه می دارد. آیا تون از این بالاتر خواهد رفت؟
اگر چنین است، آیا می‌توان انتظار داشت که در این ماه یک رکورد دو رقمی بی سابقه داشته باشیم؟ قیمت Toncoin در کمتر از دو ماه، از اواخر فوریه تا اوایل آوریل، 250 درصد افزایش یافت. TON دارای ارزش بازاری بیش از 24 میلیارد دلار است که از ابتدای سال 200 درصد افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

چه چیزی باعث افزایش تون کوین می شود؟

حرکت استراتژیک Pantera Capital

Pantera Capital، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر برجسته، با سرمایه گذاری بیش از 4 میلیارد دلار در TON و اکوسیستم آن، انتظارات TON را افزایش داد. در حالی که میزان دقیق سرمایه گذاری فاش نشده است، اعتماد Pantera به پتانسیل TON مشهود است، به ویژه با توجه به همکاری آن با تلگرام، که دارای 900 میلیون کاربر است و به طور بالقوه TON را به عنوان یکی از پرکاربردترین شبکه های بلاک چین در سطح جهان قرار می دهد.

ظهور Notcoin

مورد بعدی که در شبکه TON سر و صدا ایجاد کرد، راه اندازی آتی توکنNOT است که در کمتر از یک هفته برنامه ریزی شده و قرار است در صرافی های بزرگی مانند Binance فهرست شود ، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. Notcoin، یک بازی تعاملی مبتنی بر تلگرام، از بلاک چین TON برای توکن خود استفاده خواهد کرد. با نزدیک به 35 میلیون کاربر درگیر در این بازی، انتظارات پیرامون Notcoin به هیجان کلی پیرامون اکوسیستم TON کمک کرده است و به طور بالقوه بر افزایش اخیر TON تأثیر می گذارد.

پشتیبانی از بنیانگذار تلگرام، پاول دوروف

یک مشارکت میلیون دلاری اعتماد به TON را افزایش می دهد. پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، به طور فزاینده ای درباره اکوسیستم تون، به ویژه در زمان حضورش در رویداد Token2049 دبی، صحبت می کند. اعلامیه‌های دوروف در مورد ادغام Ton در تلگرام، از جمله ویژگی‌هایی مانند توکن‌سازی استیکرها و ایموجی‌ها، اعتماد سرمایه‌گذاران را در رابطه بین Ton و Telegram تقویت کرده است و احتمالاً روند صعودی اخیر TON را افزایش داده است.

مرور بازار فعلی TON

اصلاح اخیر تون کوین که با 50 درصد اصلاح مشخص شده است، نشان دهنده تسلط قوی خریدار است. خروج از یک الگوی زاویه نشان دهنده پایان اصلاح است، با افزایش حجم معاملات با 84 درصد افزایش به 778.6 میلیون دلار. بازیابی تون‌کوین منعکس‌کننده روندهای گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال است و در عرض دو هفته، ۴۴ درصد افزایش یافته است. با رهایی از خط روند الگو، یک رالی بالقوه ظاهر می شود و اهدافی را به 9.23 دلار و 22.5 دلار می رساند. سطوح مقاومت کلیدی در 7.67 دلار، 10 دلار و 15 دلار است که شاخص های فنی نشان دهنده تغییر به سمت احساسات صعودی هستند. فقط زمان نشان می دهد که آیا تونکوین به بالاترین حد خود رسیده است یا خیر، اما یک چیز مسلم است: این رمزارز خود را به خوبی نشان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید