رشد ارز دیجیتال ریپل در نتیجه انباشت نهنگ ها

ریپل (XRP) با انباشت قوی توسط نهنگ ها به رشد خود ادامه می دهد

 

آلتکوین ریپل، با افزایش بیش از 5 درصدی در 24 ساعت گذشته، با نزدیک شدن به 0.70 دلار به روند صعودی قوی خود ادامه می دهد. قیمت XRP که از ابتدای سال ، 97.41 درصد افزایش یافته است، به نظر می رسد حمایت قابل توجهی از تجمع نهنگ ها داشته باشد.

 نهنگ های XRP به تجمع خود ادامه می دهند

داده های زنجیره ای نشان می دهد که انباشت آدرس های کیف پول در سطح نهنگ همچنان باعث افزایش اعتماد سرمایه گذاران به XRP می شود. پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment اظهار داشت که XRP به سطوحی رسیده است که از 2 آگوست مشاهده نشده است و به 0.68 دلار رسیده است و قیمت آلتکوین محبوب هفته گذشته 23 درصد در برابر بیت کوین افزایش یافته است. Santiment همچنین گزارش داد که نهنگ‌های کریپتو بزرگ که بین 100000 تا 1 میلیارد XRP دارند ، به بالاترین سطح خود در سال رسیده‌اند.

XRP در حال حاضر در سطح قیمتی بسیار مهمی قرار دارد و یک الگوی صعودی را تشکیل داده است که می تواند ارزش آتی آن را تعیین کند. نگاهی دقیق تر به نمودار قیمت نشان می دهد که آلت کوین بالاتر از سیگنال صعودی شناخته شده، میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه (EMA) معامله می شود که نشانه قوی ای برای افزایش قیمت ریپل است.

افزایش قیمت ریپل در TRADING VIEW

متقاطع بالقوه این EMA ها نشان دهنده یک حرکت صعودی مداوم است. هنگامی که این چشم انداز فنی با یک شاخص قدرت نسبی (RSI) که به راحتی بالای آستانه 50 قرار دارد ترکیب شود، پایه ای قوی برای افزایش بالقوه قیمت نشان می دهد.

تحولات در SEC – دادخواهی ریپل خوش بینی را برای افزاییش قیمت ریپل تقویت می کند

اعتماد به یک نتیجه مثبت برای ریپل در دعوای جاری SEC – Ripple سرمایه گذاران را در آخر هفته هیجان زده کرد. جرمی هوگان، وکیل و شریک Hogan & Hogan، آخرین انتظارات خود را در مورد پرونده SEC – Ripple به اشتراک گذاشت، علی‌رغم اینکه هیچ به‌روزرسانی در مورد پرونده که می‌تواند بر احساسات سرمایه‌گذاران تأثیر بگذارد، وجود ندارد.

هوگان به طور خاص به موضوع غرامت (به دلیل درخواست SEC برای غرامت قابل توجه 770 میلیون دلاری برای فروش غیرقانونی XRP ) به سرمایه گذاران نهادی پرداخت. هوگان اظهار داشت که قانون به SEC اختیار مطالبه غرامت، بهره و جریمه را می دهد و موضوع غرامت ناشی از تصمیم دادگاه مبنی بر غیرقانونی بودن فروش حدود 770 میلیون دلاری XRP به سرمایه گذاران نهادی است. هوگان گفت: “در نتیجه، 770 میلیون دلار 770 میلیون دلار نخواهد بود، بلکه مقدار بسیار کمتری خواهد بود.

وکیل هوگان در اظهارات خود در مورد پرونده غرامت اظهار داشت: اول، در پرونده SEC – Liu (2020)، دادگاه اظهار داشت که غرامت باید یک راه حل عادلانه باشد. در این زمینه، انصاف به این معنی است که عواید ادعایی ناشی از تخلفات ادعا شده از قانون باید خالص باشد، نه ناخالص. بنابراین، ریپل هزینه های عملیاتی خود را از کل کسر می کند.

علاوه بر این، هوگان افزود که مبلغ غرامت باید به افراد یا سازمان‌هایی که به عنوان قربانیانی که به دلیل سرمایه‌گذاری‌های خود متحمل ضرر مالی شده‌اند، داده شود. بنابراین، اگر یک سرمایه‌گذار XRP آلت‌کوین را با قیمت 0.30 دلار بخرد و از آن زمان به 0.60 دلار رسیده باشد، قربانی محسوب نمی‌شود و در نتیجه هیچ غرامتی پرداخت نخواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید