ساخت کیف پول ایمن ریپل برای دارندگان کریپتوکارنسی

شبکه

شبکه خدمات مالی مبتنی بر بلاکچین RippleNet یک کیف پول ایمن ، راحت و آسان برای دارندگان Cryptocurrency XRP فراهم می کند ، و ممکن است ویژگی های موجود در سیستم آنها در حال گسترش باشد.
RippleNet از زمان ایجاد آن در سال 2012 به طور قابل توجهی توسعه یافته است. کاربران این سیستم مدت ها است که توانایی انجام معاملات غیر متمرکز را دارند. به زودی آنها می توانند از یک ویژگی در شبکه استفاده کنند که به آنها امکان می دهد علائم پشتیبان دارایی مانند stablecoin های موجود در دفترکل XRP را مشاهده کنند.

طبق ویدئویی که ریپل در ماه گذشته منتشر کرد ، مدیر ارشد فناوری (CTO) دیوید شوارتز گفت: که وی در حال کار بر روی اضافه کردن ویژگی های جدید به دفترکل رمزنگاری این شرکت است.

“اثبات کار نوعی بن بست فناوری است.”

یکی از ویژگی های Ripple که ممکن است رونمایی شود ، به اشخاص ثالث امکان می دهد ارزهای رمزگذاری شده شخص ثالث دیگری را روی سیستم XRP راه اندازی کنند. جزئیات این ویژگی هنوز اعلام نشده است ،

اما شوارتز خاطرنشان کرد: می تواند برای معرفی علائم با ارزش ثابت مانند stablecoin به دفترکل استفاده شود:

“یکی از ویژگی هایی که فکر می کنم بسیار هیجان انگیز است ، ویژگی ای است که باعث می شود افراد  stablecoin  را راه اندازی کنند که یک مورد استفاده آشکار است ، اما این فقط استابلیکویون نیست – بلکه در اصل دارایی های وابسته به برخی از ارزش های خارجی است.سایر شبکه های مبتنی بر blockchain توانسته اند به کاربران خود اجازه دهند stablecoin ها را اجرا کنند. با این حال ، شوارتز ویژگی ریپل را بسیار جالب دانست ، زیرا “نقدینگی توسط مکانیک لیدر تضمین شده است.”تعداد شرکت های سایر کشورها که به این شبکه پیوسته و فناوری Ripple را به تصویب رسانده اند افزایش یافته است. با برداشتن مشاغل ، ریپل سرمایه گذاری زیادی در سایر شبکه های انتقال مانند MoneyGram انجام داده است. تمرکز بر روی توسعه این ویژگی ، به جای دیگران ، ممکن است زمینه جدیدتری را بشکند.

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید