نات کوین  (NOT)در صرافی ها لیست می شود : تقویم خود را برای 16 می علامت بزنید

 

نات کوین (NOT) توکنی است که می توان آن را از طریق بازی به دست آورد و از طریق یک مینی برنامه تلگرام قابل دسترسی است. NOT مورد توجه قرار گرفته است زیرا در صرافی های مختلف ارزهای رمزنگاری شده معرفی می شود.

این توکن که در The Open Network (TON) ایجاد خواهد شد، قرار است در تاریخ 16 می در بایننس، اوکی ایکس و بای بیت عرضه شود.در پیش‌بینی راه‌اندازی، OKX و Binance از طرح‌های منحصربه‌فرد پاداش سهامداری رونمایی کرده‌اند که در مجموع ۴.۲۸ میلیارد توکن NOT ارائه می‌کنند. ابتکار «Jumpstart» OKX در 13 می آغاز می‌شود و به سهامداران Toncoin با 1.28 میلیارد توکن NOT قبل از تاریخ ثبت رسمی، پاداش می‌دهد.

در همین حال، بایننس قرار است بیش از 3 میلیارد توکن NOT، حدود 3 درصد از کل عرضه در گردش، را به کاربرانی که BNB یا استیبل کوین FDUSD سهام دارند، ارائه دهد. از سوی دیگر، Bybit هنوز هیچ انگیزه مشابهی را اعلام نکرده است.

 

Notcoin چیست؟

نات کوین، بازی میزبانی شده در تلگرام، با جمع آوری 35 میلیون بازیکن، با 6 میلیون فعال روزانه، هیجان انگیز شده است. این تعامل بازیکن بسیار فراتر از بازی های معمولی ارزهای دیجیتال است. این بازی که توسط Open Builders توسعه یافته است، مستقیماً در تلگرام کار می کند و قرار است به زودی توکن خود را در شبکه باز (TON) معرفی کند.

بنیانگذار این توکن با Decrypt به اشتراک گذاشت که راه‌اندازی توکن از طریق بازی به عنوان روشی عادلانه برای تخصیص توکن‌ها در بین اعضای جامعه در نظر گرفته می‌شود.

 

بازی ناتکوین چگونه انجام می شود؟

نات کوین اساسا یک بازی اجتماعی است که شامل کلیک کردن است. برای جمع آوری ارز مجازی بازی، بازیکنان می توانند از طریق اپلیکیشن تلگرام به بازی دسترسی داشته باشند، با ربات Notcoin تعامل داشته باشند، دوستان خود را بیاورند و شروع به بازی کنند.

 

یک سکه طلایی در حین بازی روی صفحه نمایش ظاهر می شود و بازیکنان روی آن ضربه می زنند تا Notcoins، پول مجازی بازی را جمع کنند. با این حال، یک نکته وجود دارد: بازیکنان مقدار محدودی انرژی دارند که به تدریج کاهش می یابد و با گذشت زمان دوباره شارژ می شود و از کلیک بی وقفه جلوگیری می کند.

تاثیر این ارز دیجیتال بر قیمت تون کوین؟

عملکرد بازار تون کوین در معاملات اخیر با افزایش قیمت ارز دیجیتال TON نزدیک به 25 درصد افزایش قابل توجهی داشته است. این روند مثبت ارتباط نزدیکی با فهرست قریب الوقوع توکن نات کوین در برخی صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال دارد. با نزدیک شدن به تاریخ ثبت رسمی توکن NOT، انتظار می تواند منجر به سود بیشتر برای Toncoin شود. پویایی بازار فعلی و روحیه خوش بین جامعه ارزهای دیجیتال نشان دهنده استقبال گرم از ورود Notcoin به عرصه تجارت است.
بعد از لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی های معتبر از طریق صفحه خریدوفروش صرافی ارزیپتو نیز قابل سفارش است.

 

سلب مسئولیت نظرات بیان شده توسط نویسنده، یا افراد نامبرده در این مقاله، صرفاً برای اهداف اطلاعاتی است و توصیه مالی، سرمایه گذاری یا سایر موارد را ایجاد نمی کند. سرمایه گذاری یا معامله در ارزهای دیجیتال یا سهام با خطر ضرر مالی همراه است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید