نحوه احراز هویت

حتماً می دانید که برای خرید و فروش مبالغ بالاتر ارز دیجیتال، پس از ثبت نام در ارزیپتو، نیاز به احراز هویت سطوح بالاتر دارید. در این پست، تمام مراحل احراز هویت الکترونیکی در صرافی آنلاین ارزیپتو به طور کامل شرح داده شده است.

– پس از ثبت نام در ارزیپتو، برای استفاده از امکانات سامانه باید مراحل احراز هویت را مرحله به مرحله انجام داده و منتظر تایید آن توسط مدیر سیستم بمانید.(قبل ار تایید توسط مدیر نمی توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.)

توجه داشته باشید که برای خرید مبالغ بالا نیاز به ارتقا سطح خود دارید.

۱- درگام اول پس از ورود به حساب کاربری بر روی دکمه ارتقا سطح کلیک نمایید.

سپس اطلاعات هویتی خود نظیر: شماره موبایل (حتما باید بنام خود شخص باشد)، کد ملی، و تاریخ تولد را با دقت وارد نمایید و بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید و منتظر تایید توسط مدیر سیستم بمانید.

۲- پس از تایید مدیرسیستم، حساب کاربری شما به سطح ۱ ارتقا پیدا می کند.در صورتی که تمایل دارید حساب کاربری شما به سطح ۲ ارتقا یابد باید مدارک سطح ۲ را ارسال نمایید. در این مرحله ابتدا بر روی گزینه ثبت شماره تلفن کلیک کنید و شماره ثابت خود را تایید نمایید و پس از تکمیل نمودن فرم مربوطه بر روی دکمه ارتقا به سطح ۲ کلیک کنید.

۳- در گام سوم صفحه ای ب نام تکمیل اطلاعات به شما نشان داده می شود.

۴- پس از تکمیل اطلاعات خود بر روی دکمه بعدی کلیک کنید، سپس صفحه ای به شما نشان داده می شود که دراین صفحه باید تصویر کارت ملی و کارت بانکی خود را آپلود نمایید. (توجه داشته باشید که تصویر کارت ملی و کارت بانکی شما باید در کنارهم قرار گرفته باشد.)

۵- در این مرحله بر روی گزینه دانلود فایل نمونه کلیک نمایید و پس از قراردادن کارت ملی و کارت بانکی خود درجای مشخص شده عکس سلفی با کیفیت با برگه آماده شده تهیه کنید.

۶- و در مرحله آخر پس از تکمیل اطلاعات خود بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نموده و منتظر تایید مدارک توسط مدیر سیستم بمانید.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید