هر آنچه باید در رابطه با ووچر پرفکت مانی بدانید! آموزش تصویری

پرفکت مانی ارزیپتو

پرفکت مانی در سال 2007 بنیان گذاری شد و یک شرکت ثبت شده در پاناما می باشد. با استفاده از سیستم پرداخت ووچر پرفکت مانی کاربر می تواند هر یک از انواع حساب های ارزی مانند (طلا، یورو، دلار ) را انتخاب کند.

پرفکت مانی سیستمی برای انتقال ارز به سراسر جهان و انجام پرداخت‌های اینترنتی است. شرکت پرفکت مانی بر خلاف شرکت‌هایی مثل پی‌پل یا مسترکارت، کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. به همین دلیل، این سیستم به شدت در میان کشورهای تحت تحریم محبوب است.

این سیستم پرداخت به شما امکان می دهد در سریعترین زمان و با کمترین هزینه معاملات خود را انجام دهید و روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روشها استفاده از ووچر (E-Voucher ) است.

واریز پول به حساب پرفکت مانی به این صورت است که دارنده حساب با استفاده از ووچرهای الکترونیکی یا روش های تایید شده دیگر می تواند برای افزایش موجودی پرفکت مانی اقدام کند اما مکانیسم E-Voucher چگونه است و چگونه می توان آن را خریداری و استفاده کرد؟

ما در این مقاله تمام آنچه را که باید در مورد Perfect Money E-Voucher بدانید کاملاً توضیح خواهیم داد.

با گذشت سال‌ها، ورود ابزارهای مختلف مالی از جمله چک بانکی سبب شد تا افراد بتوانند بدون نیاز به حمل پول، معاملات خود را انجام دهند. Perfect Money E-Voucher از جمله ابزارهایی است که هدف آن ساده‌سازی معاملات مالی است.

ووچر پرفکت مانی را می‌توانید نوعی کارت شارژ یا چک الکترونیکی در نظر بگیرید؛ با این تفاوت که فیزیکی نیست. روی هر ووچر پرفکت مانی ،یک شماره یکتای دیجیتالی 10 رقمی و یک کد فعال‌سازی ۱۶ رقمی ثبت شده است.

کد پرفکت مانی ارزیپتو
نمونه کد پرفکت مانی

 

آموزش کامل پرفکت مانی

افرادی که پیوسته به دنبال معاملات ارز دیجیتال هستند، مدام در حال بررسی بهترین سیستم پرداخت آنلاین می‌گردند. در این میان یکی از سوالاتی که ذهن افراد زیادی را مشغول می‌کند پرفکت مانی است. این که دقیقا پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد یا مزایای پرفکت مانی نسبت به سایر سیستم‌های پرداخت آنلاین چه مواردی خواهد بود؟

پرفکت مانی یکی دیگر از سیستم‌های پرداخت آنلاین محسوب می‌شود که در سال 2007 در پاناما به کاربران جهان معرفی شد. نحوه خرید و فروش پرفکت مانی نیز همانند وب مانی و سایر روش‌های پرداخت آنلاین ساده است. پرفکت مانی یک نوع واحد ارزی دیجیتال است که به صورت فیزیکی وجود ندارد و کاربران تنها از طریق ورود به حساب کاربری پرفکت مانی می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.

با ارزیپتو همراه باشید تا در مورد نحوه شارژ حساب پرفکت مانی بیشتر بدانید.

چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟

برای استفاده از خدمات پرفکت مانی مانند انتقال ارز، شما می‌بایست یک حساب پرفکت مانی بسازید. برای این کار می‌توانید تنها در چند دقیقه به کمک مراحل زیر این کار را انجام دهید.

دیپوزیت پرفکت مانی ارزیپتو

1- برای شارژ حساب پرفکت مانی ابتدا با استفاده ازووچر وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و سپس به بخش Deposit رفته و گزینه E-voucher را انتخاب کنید.

نکته مهم: به یاد داشته باشید که برای فعال‌سازی ووچر حساب خود، داشتن شماره ووچر و کد فعال‌سازی الزامی است.

2- در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و سپس با انتخاب گزینه Activate an e-Voucher ، ووچر خود را شارژ کنید.

پرفکت مانی ووچر ارزیپتو

چگونه ووچر پرفکت مانی ایجاد کنیم؟

  • برای ایجاد ووچر الکترونیکی پرفکت مانی شما باید وارد سیستم پرداخت Perfect Money شوید و گزینه withdraw را انتخاب کنید.

  • پس از آن به بخش برداشت در حساب شخصی خود بروید و روی گزینه E-voucher کلیک کنید.

 

در مرحله سوم شما وارد صفحه E-Voucher depository می‌شوید. در این صفحه برای خرید ووچر الکترونیکی جدید روی گزینه Purchase New E-Voucher خرید کلیک کنید.

 

و در مرحله بعد برای به دست آوردن ووچر می‌بایست:

  1. حساب پرفکت مانی را انتخاب کنید.
  2. مقادیر خواسته شده را وارد کنید.
  3. گزینه preview purchase را انتخاب کنید.

این صفحه پیش‌نمایش خرید شماست، ابتدا اطلاعات خرید را بررسی و سپس بر روی گزینه  purchase e-voucher  برای خرید ووچر الکترونیکی کلیک کنید.

پس از اتمام مراحل فوق، کارت ووچر شما صادر می‌شود. اما به یاد داشته باشید که کارت خود را در محل امنی نگه دارید.

آیا پرفکت مانی سیستم پرداخت امنی است؟

همان طور که می‌دانید پرفکت مانی یکی از امن‌ترین سیستم‌های پرداخت جهانی محسوب می‌شود. این سازمان به طور کلی از 4 روش مختلف برای تضمین امنیت کاربران استفاده می‌کند.

  • بررسی هویت کاربر؛
  • تایید اعتبار کاربر؛
  • تایید همراه با پیامک؛
  • کد کارت؛

جمع‌بندی

پرفکت مانی یکی از مورد اعتمادترین سیستم‌های پرداخت جهانی به حساب می‌آید و شما می‌توانید برای مدت طولانی مبالغ قابل توجهی از سرمایه خود را در این سیستم ذخیره کنید.

همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، پرفکت مانی به دلیل سادگی شارژ و انتقال، یکی از سیستم‌های محبوب پرداخت آنلاین دنیا تلقی می‌شود. علاوه‌بر این شرکت پرفکت مانی از جمله سازمان‌هایی بوده است که در جریانات تحریم‌های ایران قرار نگرفته است. همین موضوع دلیلی برای ارائه کلیه خدمات این شرکت به ایرانیان بوده است که خود به تنهایی یکی از دلایل مهم محبوبیت پرفکت مانی نزد ایرانیان است.

دیدگاهتان را بنویسید