همستر کمبت: قانونی یا کلاهبرداری؟ 

 

همستر کامبت یکی از جدیدترین بازی‌های تپ تلگرام است که بازیکنان می‌توانند با ضربه زدن روزانه، سکه‌های کریپتو کسب کنند. با توجه به موفقیت و رشد فوق‌العاده بازی‌های تلگرامی، ما شاهد هجوم سریع بازی‌های رمزنگاری تلگرام بوده‌ایم که هر یک از آنها به بازیکنان نوید ایردراپ بالقوه را می‌دهند.

بیشتر بازی‌های کریپتو در این وبلاگ منتشر شده‌اند و همستر کامبت جدیدترین بازی در این لیست است. در این مقاله، هدف اصلی ما این است که بفهمیم همستر کامبت چگونه کار می‌کند، چگونه می‌توان شروع به کسب سکه کرد و همچنین بینشی در مورد مشروعیت آن، یعنی اینکه آیا همستر کامبت قانونی است یا کلاهبرداری است.

همستر کمبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که به بازیکنان با سکه هایی پاداش می دهد که به طور بالقوه ایردراپ خواهند بود. در ضمن این فقط یک بازی تلگرامی است که می‌توانید دوستان و خانواده را دعوت کنید تا در کنار آن بازی کنند و سکه‌های رمزنگاری بیشتری دریافت کنید.

ممکن است از خود بپرسید که مشکل بزرگ چیست، فقط یک بازی است؟ اگرچه در حال حاضر این یک بازی است، اما امکان ایردراپ وجود دارد. این بدان معناست که بازیکنانی که سکه‌ها را جمع می‌کنند می‌توانند واجد شرایط ایردراپ در طول TGE (رویداد تولید توکن) باشند. سکه ها با استفاده از هر نرخی که مدیران مناسب بدانند به توکن تبدیل می شوند. بنابراین انجام بازی شما را بدون توجه به آنچه ممکن است فکر کنید، در موقعیتی سودمند قرار می دهد.

 

آیا همستر کمبت قانونی است؟

در حالی که هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم همستر کمبت به دلیل ماهیت کریپتو و غیرقابل پیش بینی بودن آن، قانونی یا کلاهبرداری است. نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد همستر ممکن است چیزی مفید باشد، یکی از نشانه ها مشارکت استراتژیک آنها با صرافی هایی مانند BingX است.

این بدان معناست که در آینده می‌توانیم شاهد ثبت نام توکن آن‌ها در صرافی BingX باشیم، اما در حال حاضر، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به این باور ادامه دهیم و بازی را انجام دهیم. این بهترین کاری است که می‌توانیم در دنیای رمزنگاری غیرقابل پیش‌بینی انجام دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید