ارز دیجیتال پکسوس(paxos) چیست و چه کاربردی دارد؟

پکسوس

ارز دیجیتال PAX ترکیبی از ثبات دلار آمریکا با بهره‌وری از تکنولوژی بلاکچین است که توسط دلار آمریکا به نسبت یک به یک حمایت می شود اگر پکسوس اعتماد شرکت را از میان ببرد توسط دلاری که از آن حمایت می کند پشتیبانی می شود. توکن های پکسوس تنها در زمان خرید توسط مشتری صادر می شود. . سپرده های دلاری پکسوس Trust با وثیقه های خزانه داری دولت یا بانکهای آمریکایی تحت بیمه FDIC نگهداری می شوند و به عنوان دارایی کاربران محاسبه می شوند.

پکسوس یک نشانه استاندارد مبتنی بر ERC-20 است. که توسط کاربران از یک کیف پول اتریوم قابل ارسال و دریافت است. همچنین معاملات پکسوس در شبکه اتریوم انجام می شود و تمامی ویژگی ها، ازجمله قراردادهای هوشمند برای از بین بردن خطاهای انسانی را به اشتراک می گذارد.

برخلاف ارزهای فیات، PAX 24/7 برای اطمینان از پرداخت یا مبادله هر نوع دارایی در دسترس است. که شامل کریپتو کارنسی اوراق بهادار و توکن دارایی است.

کاربرد pax

  • این ارز به عنوان یک ارزدیجیتال استیبل ، در بازار ارز مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  معامله گران کریپتو کارنسی در زمان نوسانات شدید بازار از آن استفاده می نمایند.
  • مزیت این ارز نسبت به ارزهای فیات از نظر مبادله ارزهای رمزپایه است.
  • این ارز دیجیتال در صرافی ها کاربرد زیادی دارد زیرا سریعتر و ارزانتر از دیگر ارزهای رمزنگاری است.

کاربرد pax gold در معاملات بازار

برای اولین بار، سرمایه گذاران توانستند قراردادهای آتی با حمایت از طلا را در بورس ارزهای اصلی رمزنگاری معامله کنند. PAX Gold علاوه بر معاملات بازار، اکنون به عنوان قراردادهای آتی دائمی و سه ماهه در FTX در دسترس است.

FTX با استفاده از PAX Gold ، stablecoin مورد حمایت طلا قرار گرفت و به معامله گران اجازه می دهد تا قراردادهای آتی طلا را از طریق دارایی های دیجیتالی خریدو فروش کنند.

قرارداد آتی قراردادهایی برای خرید یا فروش یک دارایی مشخص با قیمت از پیش تعیین شده در یک زمان خاص تعیین می شوند.

FTX با ارائه وسایل نقلیه تجاری پیشرفته تر برای دارایی های دیجیتال، امیدوار است راه را برای گزینه های احتمالی و معاملات اهرمی برای PAX Gold هموار کند.

رئیس بازرگانی پکسوس در نامه ای به CoinDesk گفت: “تجارت کریپتو هنوز یک بازار نوپا است.” “معاملات آتی PAX در FTX نشان می دهد که بازار در حال رشد است و اکنون برای انجام ابزارهای مالی پیچیده تر آماده است.”

FTX توسط Alameda Research ، یک ارائه دهنده نقدینگی کریپتو کارنسی تأمین می شود که تضمین می کند مبادله به استخرهای نقدینگی عمیق که برای رشد بازار کریپتو ضروری هستند،دسترسی داشته باشد.

مشاهده نمودار و قیمت لحظه ای پکسوس

تلگرامشما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار، آموزش ها و قیمت های ارز دیجیتال، در کانال تلگرامی ارزیپتو عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید