بررسی روندهای فعلی در بازار توکن میم

در ماه های اخیر، بخش توکن میم عقب نشینی قابل توجهی را تجربه کرده است. Dogecoin (DOGE)، Shiba Inu (SHIB) و BONK، در میان سایر ارزهای رمزنگاری محبوب، آنطور که انتظار می‌رفت عمل نکرده‌اند و بر PEPE به شیوه‌ای مشابه تأثیر می‌گذارند.

 

جنبش قیمت PEPE

با ادامه روند نزولی، این توکن میم ، پایه محکمی پیدا می کند و به زودی شروع به بهبود می کند. قیمت توکن Pepe اخیراً از اواسط ماه مارس اصلاح قابل توجهی را تجربه کرد و از 0.0000108 دلار به شدت سقوط کرد. این افت چندین سطح حمایت را شکست و به زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) رسید که منجر به کاهش 65 درصدی به 0.00000932 دلار شد.

 

این روند ، منعکس کننده احساسات گسترده تر بازار است که در الگوی کانال نزولی دیده می شود. با وجود این، نشانه هایی وجود دارد که کاهش ممکن است معکوس شود. توکن پپه شروع به تثبیت بالای میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه کرده است و در حال حاضر در حال آزمایش متحرک نمایی ۵۰ روزه در سطح مقاومت ۰.۰۰۰۶۳۴ دلار است. اگر ارز دیجیتال شتاب صعودی کافی ایجاد کند، ممکن است یک صعود قریب الوقوع رخ دهد و به طور بالقوه اهداف قیمت ارز دیجیتال را تا پایان ماه به 0.0000092 دلار و 0.0000108 دلار افزایش دهد.

 

سطوح بحرانی در میم توکن ها

از سوی دیگر، معکوس شدن از مقاومت فعلی می تواند روند صعودی را به چالش بکشد و حمایت را در سطح متحرک نمایی 200 روزه و سطح 0.00000393 دلار آزمایش کند. سناریوی مذکور مستلزم نظارت دقیق بر پویایی و احساسات بازار است. بخش توکن میم در حال عقب نشینی است، توکن PEPE کاهش یافته است و به 0.00000932 دلار سقوط کرده است که 65 درصد ضرر دارد. در حال حاضر در حال آزمایش EMA 50 روزه است. کارشناسان معتقدند پتانسیل افزایش وجود دارد، اما پویایی بازار نیاز به نظارت دقیق دارد. علاوه بر این، بخش توکن میم در حال عقب نشینی است، توکن PEPE 65٪ کاهش یافته است. پتانسیل افزایش وجود دارد، اما پویایی بازار باید نظارت شود.

دیدگاهتان را بنویسید