بررسی حرکت های اخیر قیمت بیت کوین و آلت کوین ها

 

قیمت بیت کوین در حال حاضر تا زمان نگارش این مقاله 62000 دلار است و برخلاف نگرانی ها، سودگیری سریع آغاز نشده است. بخش قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاران سودهای دو رقمی در آلت‌کوین‌ها به دست آورده‌اند که با حمایت قیمت‌های بسته شدن قوی بیت‌کوین همراه است.

ارزهای دیجیتال اولین یکشنبه ماه مارس را چگونه آغاز کردند؟

 

بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین که طی 7 روز گذشته 20.4 درصد افزایش یافته است، همچنان در حدود 62000 دلار باقی مانده است. قیمت در 24 ساعت گذشته تقریباً در 62000 دلار ثابت مانده است. شاخص ترس و طمع برای ارزهای دیجیتال در سطحی است که به ندرت دیده می شود، بالای 85. شاخص تسلط بیت کوین (BTCD) درست زیر 52 درصد است و امیدها را برای افزایش بیشتر آلت کوین ها پشتیبانی می کند.

 

پس از تبدیل 40,400 دلار به حمایت، افزایش شتاب BTC در حال حاضر توسط مقاومت در 64,000 دلار متوقف شده است. اگر شاهد بسته شدن بیش از 64,300 دلار باشیم، این می تواند به معنای فراتر رفتن از بالاترین سطح تاریخ (ATH) 69,000 دلار باشد.

 

سودآوری سرمایه‌گذاران بسیار بالاست و خوش‌بینی برای سال 2024 قوی است، بنابراین سودگیری هنوز آغاز نشده است. اگر ورودهای قوی از طریق کانال ETF در آخرین فصل افزایشی ادامه یابد، ارزش بازار بیت کوین که بیش از 1.2 تریلیون دلار است، می تواند به اوج های بسیار بالاتری برسد.

 

وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال

ارزش تجمعی ارزهای دیجیتال 2.35 تریلیون دلار است و مقاومت روانی 3 تریلیون دلاری دوباره در میان مدت مورد هدف قرار گرفته است. علیرغم کاهش 20 درصدی حجم کل معاملات در تمامی پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال، همچنان در حدود 87 میلیارد دلار است. حجم‌ها که در ناامیدکننده‌ترین روزهای بازارهای نزولی به 14 میلیارد دلار کاهش یافت، اکنون به سطوحی بازگشته است که یادآور یک بازار صعودی است.

 

در 24 ساعت گذشته، میم کوین ها بیشترین سود را در میان 100 ارز دیجیتال برتر داشته اند. FLOKI 44 درصد افزایش یافت در حالی که WIF 33 درصد افزایش یافت. هر دو بیش از 300 درصد به صورت هفتگی افزایش یافته اند.

BSV، THETA، BCH، CRO و GALA به صورت هفتگی بیش از 60 درصد افزایش قیمت داشته اند. تقریباً هیچ آلتکوین بدون سودی در بین 100 ارز دیجیتال برتر وجود ندارد. در 7 روز گذشته، تنها قیمت‌های سکه WLD و BGB حدود 6% و TIA Coin 3% کاهش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید