بینش های کلیدی در مورد قیمت ارزهای دیجیتال و روند بازار

هاوینگ بیت کوین کمتر از سه روز دیگر باقی مانده است و توجه به آلت کوین ها نیز معطوف شده است. از امروز، 427 بلوک تا نصف شدن پاداش ماینرها باقی مانده است که برای 19 آوریل مشخص شده است و کمی بیش از 2 روز و 18 ساعت باقی مانده است. در همین حال، با آلتکوین های پیشرو در بازار چه اتفاقی می افتد؟

ارزش آواکس چقدر است؟

AVAX، یکی از پروژه های پیشرو در بازار، به نظر می رسید که از اواخر سال گذشته شروع به بازگشت به مسیر خود کرده است. AVAX، که همراه با سولانا در آخرین دوره صعودی به ثبت رسید، به نظر می رسد در دوره آینده همچنان تحت نظارت سرمایه گذاران باشد.

 

در 19 مارس 2024، AVAX با صعود به بیش از 60 دلار سرمایه گذاران خود را هیجان زده کرد، اما پس از آن یک عقب نشینی شدید را تجربه کرد و نزدیک به 50 درصد کاهش یافت. از امروز پس از افزایش 0.48 درصدی، آواکس با قیمت 34.88 دلار معامله می شود. ارزش بازار AVAX همچنان بالای 13 میلیارد دلار باقی می ماند و آن را در رتبه دوازدهم قرار می دهد. در همین حال، حجم معاملات 24 ساعته آن پس از افت 22 درصدی به 703 میلیون دلار کاهش یافته است.

 

قیمت فعلی سولانا چقدر است؟

سولانا مسلماً ستاره آخرین روند صودی بود. پس از سقوط بازار و در سایه حوادث FTX، SOL در ابتدای سال 2023 به 8 دلار کاهش یافت. از این نقطه قیمت، SOL یک افزایش بی امان را آغاز کرد و در پایان سال 2023، به بیش از 100 دلار بازگشت. افزایش به همین جا ختم نشد. در دوره BTC ATH در ماه گذشته، بیش از 210 دلار صعود کرد.

 

یکی از بزرگترین تاثیرات این وضعیت شاید افزایش علاقه به میم کوین ها بود که در شبکه ظاهر شد. اگرچه SOL به طور کامل از این طریق سرمایه کسب کرد، اما نتوانست در برابر اصلاحات بازار مقاومت کند و در حال حاضر پس از کاهش 0.04 درصدی در 24 ساعت گذشته، با قیمت 137 دلار معامله می شود. این باعث می شود که هنوز از ATH قبلی خود دور باشد. با این حال، اگر شوق میم کوین ها تکرار شود و علاقه سرمایه گذاران افزایش یابد، SOL می تواند به ATH های جدید منتقل شود.

 

قیمت 1 اتریوم چقدر است؟

در نهایت، وقتی به ETH ، ارزشماره دو بلامنازع از نظر حجم بازار نگاه می کنیم ، همه چیز خوب پیش نمی رود. قیمت آن در روزهای بیت کوین ATH بیش از 4000 دلار را مشاهده کرد، سپس به 3000 دلار سقوط کرد. از امروز، قیمت در حال تلاش برای نگه داشتن بالای 3000 دلار است و در زمان نگارش این مقاله روی 3093 دلار است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید