تحلیل روند افزایشی فانتوم

توکن اصلی فانتوم، FTM روز را با افزایشی قوی آغاز می کند

شبکه بلاک چین Fantom که در سال 2018 راه اندازی شد، از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند و بر سرعت تراکنش های بالا تمرکز دارد. قیمت آلت کوین بیش از 30 درصد افزایش یافت و یک نهنگ ارز دیجیتال بیش از نیم میلیون دلار به دست آورد.
 با افزایش بیش از 30 درصدی قیمت FTM در 24 ساعت گذشته و عبور از آستانه 0.74 دلار، تمرکز سرمایه گذاران به این آلتکوین معطوف شد. این حرکت قابل توجه قیمت ، توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران را به خود جلب کرد و نشان دهنده افزایش مجدد علاقه و حرکت صعودی احتمالی فانتوم در بازار ارزهای دیجیتال بود.
ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای Spot On Chain گزارش داد که افزایش اخیر قیمت FTM باعث شد که یک نهنگ ارز دیجیتال را به دست آورد که اخیراً صدها هزار دلار روی آلت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده بود. طبق داده‌ها، یک سرمایه‌گذار ارز دیجیتال در سطح نهنگ، که با شروع آدرس 0xdf8…، در مجموع 4.71 میلیون FTM به ارزش تقریبی 2.69 میلیون دلار از طریق صرافی‌های Gemini و Airswap با میانگین قیمت حدود 0.57 دلار طی دو روز گذشته خریداری کرده است.
با افزایش اخیر قیمت FTM، سودهای تحقق نیافته نهنگ ارز دیجیتال از 22 درصد فراتر رفت و به بیش از 600000 دلار رسید. اگر قیمت به افزایش خود ادامه دهد، درآمد این نهنگ می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی از یک میلیون دلار فراتر رود.

آینده FTM چیست؟

از آنجایی که فانتوم به شتاب گرفتن و جلب علاقه سرمایه گذاران ادامه می دهد، تحلیلگران به دقت شاخص های اساسی و روندهای بازار را زیر نظر دارند تا مسیر بالقوه آلت کوین را ارزیابی کنند.
از نقطه نظر فنی، به نظر می رسد آلت کوین در سطح 0.6904 دلار با مقاومت مواجه است. اگر این مقاومت شکسته شود، FTM سطح 0.8609 دلار را باز می کند و فراتر رفتن از آن می تواند هدف نهایی را در 1.628 دلار تعیین کند. از سوی دیگر، در یک سناریوی نزولی، نزدیکترین سطح پشتیبانی قوی برای FTM حدود 0.5565 دلار است. اگر قیمت نتواند بالاتر از این حمایت باقی بماند، ممکن است تا 0.5044 دلار کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید