تحلیل ظهور میم کوین ها در بازار کریپتو

با نگاهی به ماه مارس، مشخص شد که محبوبیت سکه‌های میم مانند شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) افزایش یافته است. این ارزهای رمزپایه که در ابتدا صرفاً یک شوخی در نظر گرفته می‌شد، به نظر می‌رسد در طول زمان جای پای بزرگ‌تری را در بازار تضمین می‌کنند.

 

وضعیت فعلی سکه های میم

هاوینگ آینده بیت کوین (BTC) از لحاظ تاریخی منجر به افزایش واضح قیمت بیت کوین شده است که به طور قابل توجهی بر کل فضای ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد. این روند صعودی بالقوه می تواند نوید دهنده عصر جدیدی برای میم کوین ها مانند SHIB و DOGE باشد.

 

از سوی دیگر، تایید یک ETF نقطه ای اتریوم (ETH) مستقر در ایالات متحده می تواند راه را برای سرمایه گذاران نهادی برای ایجاد تعامل گسترده تر در بازار هموار کند. این جریان جهت دار سرمایه می تواند ارزش سکه های میم را نیز افزایش دهد. در همین حال، برخی از آلتکوین ها به عنوان پتانسیل رسیدن به ارزش بازار 25 میلیارد دلاری در بازار صعودی آینده مورد بحث قرار می گیرند.

 

شیبا اینو (SHIB)

از امروز، شیبا اینو با ارزش بازار فعلی 13.56 میلیارد دلار، در خط مقدم سکه‌های میم قرار دارد که نزدیک به رسیدن به ارزش بازار 25 میلیارد دلاری است. 25 میلیارد دلار ذکر شده در مقایسه با بالاترین رکورد تاریخ 43.51 میلیارد دلاری که در اکتبر 2021 مشاهده شد، به میزان قابل توجهی پایین تر است. توسعه مداوم Shibarium، یک شبکه بلاک چین لایه 2 برای SHIB، به طور بالقوه باعث افزایش سرعت تراکنش و کاهش هزینه ها می شود.

 

جریان خالص منفی هفته گذشته در SHIB نشان دهنده کاهش فروش و تغییر جهت سرمایه گذاران به سمت انباشت است. برداشت ارزهای رمزپایه از صرافی ها را می توان به عنوان شاخصی از افزایش احتمالی در نظر گرفت.

پیشرفت در Shibarium و افزایش نرخ سوزاندن SHIB می تواند نقاط عطف قابل توجهی باشد که نشان دهنده استفاده فعال و پذیرش با بیش از 4 میلیون بلوک در شبکه است. علاوه بر این، افزایش قابل توجه تراکنش‌های روزانه نشان‌دهنده افزایش مطلوبیت و تقاضا برای توکن است.

 

نرخ سوزاندن SHIB تا 50000 درصد افزایش یافته است و حذف میلیون‌ها توکن از گردش، عرضه توکن را کمیاب‌تر کرده است و به طور بالقوه ارزش آن را در طول زمان افزایش می‌دهد.

 

دوج کوین (DOGE)

امروز، دوج کوین به عنوان ارز دیجیتال نزدیک به رسیدن به ارزش بازار ۲۵ میلیارد دلاری با ارزش فعلی ۲۳.۲ میلیارد دلار شناخته می‌شود، با این حال از بالاترین رکورد خود که در ماه می ۲۰۲۱ مشاهده شد، فاصله زیادی دارد.

با وجود این، مهم است که به یاد داشته باشید که DOGE به دلیل تأثیرات ایلان ماسک و سایر افراد مشهور می تواند به سرعت رشد کند.

علاوه بر این، امکان پذیرش در دنیای واقعی می تواند اثرات بلندمدت قابل توجهی بر ارزش های بازار داشته باشد. 2024 تاکنون سال قابل توجهی برای SHIB و DOGE بوده است.

هنگامی که ژانویه شروع شد، کاهش قیمت جزئی مشاهده شد، اما بهبود قابل توجهی رخ داد. از 15 آوریل، SHIB شاهد افزایش 116.55 درصدی نسبت به سال گذشته بوده است، در حالی که DOGE رشد قابل توجه 74.14 درصدی را تجربه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید