رویداد مهم آنلاک توکنSTRK  شبکه استارک نت لایه ۲ اتریوم

 

سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال از نزدیک ،رویدادهای آنلاک رمزارزها را دنبال می کنند. طبق پلتفرم Token Unlocks، هفته آینده شاهد بازگشایی توکن به ارزش 454.94 میلیون دلار خواهیم بود. فردا، بازگشایی توکن بومی STRK شبکه محبوب اتریوم Layer-2 Starknet رویدادی است که باید به دقت رصد شود.

 

رویداد بازگشایی رمز STRK

طبق داده‌های پلتفرم Token Unlocks، هفته آینده بازار ارزهای دیجیتال شاهد بازگشایی توکن‌هایی به ارزش 454.94 میلیون دلار خواهد بود که یکی از بزرگترین رویدادها مربوط به توکن STRK به ارزش 95.36 میلیون دلار است.

 

این رویداد که فردا (15 آوریل) در ساعت 03:00 بامداد برگزار می شود، مقداری توکن معادل 8.79 درصد از کل عرضه STRK را منتشر می کند. با نزدیک شدن به رویداد، سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر هستند و در زمان نگارش این مقاله، توکن STRK با قیمت 1.49 دلار معامله می شد.

رویداد بازگشایی رمز STRK به عنوان یکی از ارزشمندترین رویدادهای هفته متمایز است. در طول این رویداد، توزیع توکن های رویداد ایردراپ STRK نیز برنامه ریزی شده است.

 

تجزیه و تحلیل نمودار STRK

نمودار STRK چهار ساعته شکل‌گیری کانال نزولی را نشان می‌دهد که سرنخ‌های مهمی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند، با شکستگی‌های خط حمایت که به عنوان تله خرس عمل می‌کند. پس از آخرین لمس پشتیبانی، STRK همچنان بالاتر از EMA 9 (خط آبی) معامله می‌کند که می‌تواند نشان‌دهنده افزایش شتاب قابل توجهی در کوتاه مدت باشد.

مهمترین سطوح پشتیبانی برای نظارت بر نمودار چهار ساعته STRK عبارتند از: به ترتیب 1.468 دلار، 1.385 دلار و 1.279 دلار. بسته شدن چهار ساعته میله به زیر سطح 1.279 دلار می تواند یک الگوی نزولی ایجاد کند و باعث شود قیمت STRK حرکت خود را از دست بدهد.

مهمترین سطوح مقاومتی که باید برای STRK در نمودار چهار ساعته مشاهده کرد عبارتند از: به ترتیب 1.539 دلار، 1.752 دلار و 1.918 دلار. بسته شدن میله چهار ساعته بالاتر از سطح 1.752 دلار، که بالاتر از سطح ایچیموکو (خط بنفش) است، می تواند منجر به افزایش قیمت STRK شود.

دیدگاهتان را بنویسید