پویایی قیمت اتریوم و حرکات بازار

 

از زمان تکمیل هاوینگ چهارم بیت کوین، اتریوم (ETH) بهبودی ثابتی را حفظ کرده است، همانطور که توسط تشکیلات جدید بالا و پایین در نمودارهای روزانه مشهود است. وضعیت فعلی اتریوم، پلتفرم پیشرو قراردادهای هوشمند چگونه است؟ آخرین داده ها چه چیزی را نشان می دهد؟

 

تجزیه و تحلیل کوتاه مدت اتریوم

اگرچه رشد گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال محدود است، قیمت اتریوم ۱۷ درصد افزایش یافته است و از ۲۸۷۰ دلار به ۳۳۳۵ دلار رسیده است. تجزیه و تحلیل نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت ETH با توسعه الگوی زاویه نزولی به نقطه بحرانی نزدیک می شود. چشم انداز کوتاه مدت اتریوم، همانطور که با حرکت قیمت در خط روند کاهشی زاویه نزولی نشان می دهد، به یک روند نزولی اشاره می کند.

 

با این حال، چیدمان نمودار برای جمع آوری حرکت صعودی و حفظ رالی های غالب شناخته شده است. با افزایش روزانه 2.16 درصدی، قیمت ETH روند صعودی را از مقاومت هفتگی 3280 دلار نشان می دهد. این شکست، خریداران را تشویق می کند تا دوباره خط روند مقاومت تشکیلات را به چالش بکشند.

 

گزارش های تحلیلی در مورد ETH

بر اساس داده‌های روی زنجیره تحلیل‌شده توسط Lookonchain، جیمز فیکل، سرمایه‌گذار پیشرو، فعالانه اتریوم (ETH) را جمع‌آوری می‌کند و در عین حال موقعیت طولانی خود را در جفت معاملاتی ETH/BTC حفظ می‌کند. ردیابی Lookonchain نشان می دهد که فیکل به ارزش تقریبی 119.75 میلیون دلار 2301 رپد بیت کوین (WBTC) از پلتفرم مالی غیرمتمرکز Aave وام گرفته است.

این WBTC وام گرفته شده سپس در 10 ژانویه با 41947 ETH با نرخ مبادله 0.055 معامله شد که همزمان با راه اندازی ETF بیت کوین بود. علاوه بر این، فیکل 35 میلیون دلار USDC برای خرید 10952 ETH به قیمت 3196 دلار در سه روز گذشته کنار گذاشته است.

این سرمایه گذاری قابل توجه می تواند بر روند صعودی به سمت اتریوم، با پتانسیل بالاتر برای شکستن الگوی زاویه تاکید کند. شکست احتمالی نشان‌داده‌شده نشان‌دهنده پایان اصلاح قبلی است و می‌تواند قیمت را قادر به بازیابی مقادیر بالای ۴۰۰۰ دلار کند.

دیدگاهتان را بنویسید