بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال

بایننس

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا است که برای میلیون ها کاربر در سراسر دنیا امکان معادله آنلاین ارز دیجیتال را فراهم می کند هم چنین این صرافی با داشتن نرم افزار مخصوص خود، برای استفاده در کامپیوتر و موبایل، ترید را برای تمامی کاربران خود آسان کرده است. بایننس به طور گسترده برای تجارت در سراسر جهان در دسترس است و بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند، در بایننس کاربران می توانند ارز رمزنگاری شده را مبادله کنند.چانگپنگ ژائو بزرگترین تجارت رمزنگاری جهان  برای خرید و فروش بیت کوین در تجارت غیر متمرکز  نخستین باینانس زنجیره ای را پیشنهاد می کند. این کار با ذکر یک نشان در DEX (BCH-1FD) انجام می شود ، که توسط دارایی های واقعی BCH (بیت کوین کش) پشتیبانی شده و در بایننس صادر می شود.

بایننس

همان طور که گفتیم بایننس با میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان  یک صرافی بزرگ جهانی محسوب می‌شود. در این صرافی بزرگ بیش از صدها هزار ارز دیجیتال خرید و فروش می‌شود. خبر خوب این که ثبت نام در صرافی بایننس تنها چند دقیقه و به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

بایننس در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرد و به سرعت از رقبای خود پیشی گرفت. اعتبار و امنیت بایننس آن را به قطب مهمی برای معاملات کاربران تبدیل کرده است. صرافی بایننس علاوه‌بر امکان معامله کاربران در وبسایت، بستر آنلاین نرم‌افزار موبایل را نیز برای آن‌ها فراهم کرده است.

تجارت همتا و مبادلات متمرکز

تجارت همتا روند دیگری از مبادلات متمرکز است که بایننس از آن پشتیبانی می‌کند. مبادلات متمرکز در حال حاضر بر حسب حجم معاملات حاکم است و بسیاری دوست دارند برای از بین بردن حضانت شخص ثالث شاهد انتقال به گزینه‌های غیر متمرکز باشند. نوع دیگری از مبادلات متمرکز که  توسط بایننس (Binance) پشتیبانی می‌شود، خرید و فروش همسالان است. گفتنی است که بسیاری از شرکت چندی پیش عملکرد خرید و فروش P2P را در چین با اتریوم (ETHبیت کوین (BTCتتر  (USTD) و در تقابل با یوان (CNY) چینی راه‌اندازی کردند. طبق گفته‌های این عملکرد، بازرگانان قادر به ایجاد معاملات بین خود هستند و در عین حال از برنامه‌های کاربردی یا هزینه زبان چینی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بایننس کوین چیست؟ هر آنچه که باید در رابطه با این ارز دیجیتال بدانید!

ارزهایی که توسط بایننس پشتیبانی می‌شود

به طور کلی ارزهای پشتیبانی شده در بایننس بسیار زیاد است. در حال حاضر یک طرف معامله حتما باید یکی از این ارزهای بیت کوین، اتریوم و تتر را داشته باشد. به عنوان مثال شما نمی‌توانید ارز ریپل را مستقیما به ارز لایت کوین تبدیل کنید. ابتدا باید ریپل را به یکی از 4 ارز گفته شده تبدیل و سپس ارز مورد نظرتان را بخرید. لیست زیر تعدادی ارزهای پشتیبانی شده در صرافی بزرگ بایننس‌ است.

  • ارک؛
  • بیت کوین؛
  • دش؛
  • بیت کوین گلد؛
  • اتریوم و ..

بایننس در زمینه تبادل رمزنگاری جهانی با حجم معاملات، اکنون از معاملات آتی خود پشتیبانی می‌کند. در این نسخه، کاربران با برنامه iOS بایننس می‌توانند قراردادهای BTC / USDT را با حداکثر 125 برابر و همچنین قراردادهای ETH / USDT با حداکثر 50 برابر، تجارت کنند. در اکتبر گذشته، بایننس معاملات آتی را در برنامه اندرویدی خود راه‌اندازی کرد و آخرین برنامه Android Binance V1.15.0 هم اکنون برای بارگیری و به روزرسانی در Google Play در دسترس است. این موضوع به کاربران این امکان را می‌دهد تا معاملات BTC و ETH را انجام دهند.

نحوه ثبت نام در بایننس

نحوه ثبت نام و معاملات در صرافی بایننس تنها در چند دقیقه امکان‌پذیر است.

مرحله 1 -عضویت در سایت و تایید ایمیل؛

مرحله 2 – ورود به سایت و اقدامات امنیتی؛

مرحله 3 – واریز بیت‌کوین یا سایر ارزها به سایت؛

مرحله 4 – تبدیل ارزها؛

بیشتر بخوانید: بایننس با ورود به بازار ایالات متحده توانست تجارت خود را توسعه دهد.

 

نکات مهم هنگام ثبت نام و معامله در صرافی بایننس

  • برای جلوگیری از مسدودی حساب در صرافی بایننس، بهتر است با آی‌پی خارجی وارد شوید.
  • مسئولیت هرگونه ضرر و زیان در معاملات بر عهده مشتری است.
  • به میزان کارمزد در هر بار برداشت و واریز توجه کنید.
  • تا امروز صرافی بایننس بدون احراز هویت، امکان برداشت تا حداکثر 2 بیت کوین را برای کاربران فراهم کرده است.
  • هنگام واریز و برداشت، چند بار آدرس حساب خود را بررسی کنید.
  • گاهی اوقات امکان واریز یا برداشت وجه در سایت غیرممکن می‌شود که عمدتا به دلیل شلوغی شبکه است. البته توجه داشته باشید که ممکن است به برخی دلایل امکان معامله بعضی از ارزها وجود نداشته باشد که متعاقبا در وبسایت اعلام می‌شود.
  • واریز ارز در سایت صرافی بایننس کاملا رایگان است.

نظر شما در مورد لیست بایننس و در اختیار داشتن یک ارز نقدی بیت کوین در مبادله غیرمتمرکز آن چیست؟

نظرات خود را در بخش نظرات در زیر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید