پرفکت مانی چیست ونحوه شارژحساب پرفکت مانی چگونه است؟

پرفکت مانی چیست ونحوه شارژحساب پرفکت مانی چگونه است؟

با توجه به جهانی شدن منابع مالی ، طیف گسترده ای از ارز در اقتصاد جهانی موجب ناراحتی  بسیاری از شرکت هایی که تجارت خود را در کشورهای مختلف انجام می دهند ، شده است. Perfect Money با ایجاد ابزاری مناسب و جهانی میان شرکت کنندگان در تجارت الکترونیک ، مشکل را حل کرده است. هدف ما این است که به مردم فرصتی برای پردازش هرگونه معامله در سراسر جهان بپردازیم.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت بین‌المللی محسوب می‌شود که دفتر رسمی آن در پاناما قرار دارد. پرفکت مانی نیز همانند وب مانی محبوبیت بسیاری میان کاربران دارد. همچنین ایرانیان امکان استفاده از پرفکت مانی را نیز دارند که این موضع فارغ از تحریم‌هاست. پرفکت مانی خدمات دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای همه افراد سراسر دنیا فراهم می‌کند.

شما به راحتی می‌توانید بدون در نظر گرفتن دغدغه‌های ناشی از قطعی سیستم متمرکز بانکی و همچنین تبدیل ارز، کالا یا خدمات مورد نظر خود را بخرید.

وب مانی یا پرفکت مانی هر دو سیستم پرداخت، مشابه پی‌پال و سایر پلتفرم‌های پرداخت با چندین میلیون کاربر فعال هستند؛ اما مزیت این دو سیستم پرداخت نسبت به سایرین عدم پیروی از تحریم‌های علیه ایران و ایجاد بستری برای استفاده خدمات توسط ایرانیان است.

سیستم پرداخت پرفکت مانی در سال 2007  بنیان‌گذاری و ثبت شد. همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، شما می‌توانید به کمک این سیستم پرداخت مبادلات خود را از طریق هر نوع ارزی مانند یورو، دلار و حتی طلا انجام دهید. خدمات پرفکت مانی به این صورت است که دارنده حساب با استفاده از ووچرهای الکترونیکی یا روش‌های تایید شده دیگر برای افزایش موجودی پرفکت مانی اقدام می‌کند.

کاربرد پرفکت مانی چیست؟

همان طور که گفته شد پرفکت مانی مزایا و کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • انتقال ارز در کم‌ترین زمان و به صورت کاملا آنلاین؛
  • انتقال و دریافت ارز به صورت پول رایج کشورها مانند دلار، یورو و غیره؛
  • خرید و فروش کالا یا خدمات در وبسایت‌ها به صورت اینترنتی؛
  • ذخیره و دریافت سود ماهانه سرمایه روی حساب الکترونیکی؛
  • خرید ارز دیجیتال؛

آیا پرفکت مانی سیستم پرداخت امنی است؟

امنیت حساب‌ کاربران در پرفکت مانی توسط این شرکت کاملا تضمین می‌شود. پرفکت مانی برای ایجاد امنیت پنل و حساب کاربران در صورت هر بار تغییر آی‌پی از کاربر تاییدیه ایمیل دریافت می‌کند. همچنین بخش امنیت حساب قادر به فعال کردن تایید پیامکی هنگام ورود به حساب پرفکت مانی شماست.

علاوه‌بر این شما برای خرید کارت شارژ پرفکت مانی یا هر گونه خدمات دیگر این سیستم پرداخت، می‌توانید از گزینه امنیتی کد کارت استفاده کنید. در این روش شما به کمک کدهای روی تصویری که از سیستم دریافت کرده‌اید، قادر به ورود به حساب پرفکت مانی خواهید بود و برای هر بار ورود می‌توانید از یک کد استفاده کنید. به یاد داشته باشید که در صورت از دست دادن این کدها، دسترسی به سیستم برایتان امکان‌پذیر نخواهد بود.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی چگونه است؟

پرداخت‌های پرفکت مانی از طریق سیستم‌های الکترونیکی فوری نجام می‌شود. شارژ و خرید پرفکت مانی با استفاده از ووچر مانی که یکی از انواع کارت‌های ارزی است صورت می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید حسابتان را بسته به مقدار ارزی که نیاز دارید شارژ کنید.

Perfect money راه‌های متعددی را برای برداشت وجه از حساب شما در اختیارتان قرار می‌دهد. تمام روش‌های برداشت وجه، در قسمت منوی «برداشت وجه» در حساب شما تشریح داده شده است.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در رابطه با پرفکت مانی بدانید! آموزش تصویری

راه‌های برداشت وجه از حساب پرفکت مانی

روش‌های زیر، متداول‌ترین راه‌هایی است که شما برای برداشت وجه از حساب پرفکت مانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • ووچر الکترونیکی؛
  • بیت کوین؛
  • تبادل اعتبار؛

ووچر الکترونیکی

ووچر الکترونیکی یک گواهینامه الکترونیکی 16 رقمی است که برای برداشت فوری وجه از حساب‌های پرفکت مانی، حساب‌های دلاری، یورویی، بیت کوین  و طلا طراحی شده است. همچنین می‌توانید این کد را به فرد دیگری انتقال دهید یا بفروشید تا وی بتواند از آن برای واریز وجه به حسابپرفکت مانی خود استفاده کند. شما می‌توانید نسبت به ایجاد ووچر الکترونیکی در بخش‌های «برداشت وجه» یا «صورت‌حساب» اقدام کنید. این گزینه برای کاربرانی که نمی‌خواهند شماره حساب خود را به گیرندگان وجه نشان دهند، مفید است. هنگام ایجاد ووچر الکترونیکی، کمیسیون معمول تراکنش‌های داخلی از شما اخذ می‌شود.

بیت کوین  (Bitcoin)

 پرکاربردترین ارز رمز پایه جهان است. برای برداشت وجه و تبدیل آن ، کاربر باید سفارش برداشت وجه ایجاد کند و شماره حساب مورد استفاده برای برداشت و همچنین  آدرس صحیح بیت کوین و مبلغ مورد نظر را مشخص کند.

تبادل اعتبار

اعطای وام از جمله ابزارهای برداشت وجه از حساب به شمار نمی‌رود و پر کردن حساب با استفاده از این روش بسیار زیان آور است چرا که مبلغ شارژ شده به همان حساب برمی‌گردد. اما یکی از روش‌های مرسوم برای کسب درآمد از طریق پول است.

در صورتی که هنوز پاسخ سوالات خود را در زمینه پرفکت مانی دریافت نکرده‌اید، آن‌ها را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید و با کارشناسان ارزیپتو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید