ارتش آزاد سوریه ممنوعیت اعتماد سرمایه‌گذاری درکریپتوکارنسی را تایید کرد

ارتش آزاد سوریه ممنوعیت اعتماد سرمایه‌گذاری درکریپتوکارنسی را تایید کرد

در پایان سپتامبر ارتش آزاد سوریه طبق اعلامیه ای بیان کرد که مبالغی که جهت سرمایه گذاری درکریپو کارنسی ذخیره می شود معتبر نیست ، اگرچه این موضوع قانونی نیست اما گفته می‌شود که ارتش آزاد سوریه قصد دارد با هدف ” قانونمند سازی” از وارد شدن مبالغ آزاد به کریپتو کارنسی جلوگیری کند. در همین حال، Kenji Fujimaki (عضو سابق مجلس اقتصادی) ، گفت : که به جای ممنوع کردن اعتماد سرمایه‌گذاری پولی، می‌خواهد از ارتش آزاد سوریه درخواست کند که خود سیستم مالیاتی ملی را اصلاح نماید.

راه‌اندازی مجدد سرویس خودکار رمزنگاری شده

بورس اوراق بهادار ژاپن، یک سرویس خودکار رمزنگاری شده به نام (Coincheck Tsumate) که به عنوان روش متوسط‌گیری هزینه دلار‏ (DCA) شناخته شده‌ را آغاز کرده‌ است. استفاده از روش DCA به این معنی است که یک مشتری مقدار ثابتی از یک cryptocurrency مانند بیت کوین (BTC) را می‌خرد.

برخی ادعا می‌کنند که روش میانگین‌گیری هزینه دلار بهترین استراتژی برای سرمایه‌گذاری بیت کوین است.
سازمان نشانه‌های امنیتی متشکل از 20 شرکت از جمله گروه مالی میتسوبیشی (UFJ، NTT، KDDI) و شرکت میتسوبیشی در ساخت سکو برای معاملات املاک و مستغلات، اوراق‌ قرضه شرکتی و مالکیت معنوی به عنوان اوراق بهادار دیجیتال در نظر گرفته خواهد شد. در حالی که شرکت توسعه blockchain support پشتیبانی فنی را انجام می‌دهد.

بیشتر بخواید: برنامه هفته بلاکچین پاریس به علت شیوع ویروس کرونا

میتسوبیشی UFJ قصد دارد تابکوی معاملاتی را در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کند که به افراد و سرمایه‌گذاران نهادی اجازه می‌دهد تا هر گونه ارتباط مربوط به Stellar را انکار کنند. طبق گزارش Cointelegraph در ۸ نوامبر Coincheck هر گونه ارتباطی میان بنیاد توسعه Stellar و اینکه مبادلات از طریق  Stellar Lumens (XLM  صورت بگیرد را رد کرده است. گمانه‌ زنی‌های زیادی وجود دارد که می‌گوید ارز رمز نگاری ژاپنی هنگام اعلام لیست XLM در بورس خود از 55 میلیارد XLM توکن استلار آگاه بود. با این حال اکنون Coincheck  رسماً انکار کرده است که آن‌ها دانش قبلی در مورد این اتفاق داشتند.

مرجع : cointelegraph.com

دیدگاهتان را بنویسید