تحلیل آینده ارز دیجیتال ورج

تحلیل آینده ارز دیجیتال ورج

در این مقاله قصد داریم درباره آینده ارز دیجیتال ورج XVG صحبت کنیم. ورج کوین پروژه دیجیتالی است که در دنیای رمزنگاری به سرعت در حال رشد بوده و هدف آن افزایش امنیت کاربران می‌باشد. ورج که یک پروتکل با متن باز می‌باشد، بر اساس فناوری بلاکچین کار می کند و سرعت تراکنش در آن خیلی زیاد است. ارز XVG همچنین تمرکز خیلی بالایی بر ارائه حریم خصوصی دارد و می‌توان از آن به راحتی برای معاملات روزمره استفاده کرد.

 از سال 2018 که ارز پایه سقوط کرد و قیمت آن ثابت ماند، بسیاری بر این باور شدند که دیگر این ارز ارزشی ندارد، اما با آغاز سال 2021، قیمت‌ها در حد قابل قبولی بالا رفته و امید را در همه زنده کرده است. حال سؤالی که پیش می آید این است آینده ارز دیجیتال ورج چگونه خواهد بود؟ آیا دغدغه شما نوسانات و روند قیمت‌ها در آینده است؟  ما در این جا قصد داریم تمامی اطلاعات لازم در رابطه با ارز دیجیتال ورج را در اختیار شما گذاشته و پیش بینی های قیمت این رمزارز را شرح دهیم.

تحلیل فاندامنتال ارز ورج

ارزر دیجیتال ورج در سال 2014 توسط جاستین سانروک با نام “DogecoinDark” ساخته و معرفی شد. Verge، طبق اسناد رسمی خود، یک کوین محرمانه متن باز است که توسط گروهی از توسعه دهندگان مرزی اداره می شود. ورج توسط XVG که رمز ارز بومی آن می‌باشد، اداره می‌شود و از ابزار تاری دارک وب، برای ویژگی ناشناس بودن و همچنین از یک شبکه مرموز I2P برای مخفی کردن برخی مناطق معاملات و آدرس های IP استفاده می کند.

سرعت تجارت در ورج در نتیجه استفاده از تأیید پرداخت ساده (SPV) تقریباً 5 ثانیه می‌باشد. کیف پول Core QT دارای رمزگذاری TOR و SSL است که آدرس IP مشتری را پنهان خواهد کرد. پیشرفت Wraith Protocol باعث شده است تا کاربران قادر شوند شخصاً از طریق  ورج بلاکچین با خدمات آدرس دهی پنهان کاری معامله کنند.

علاوه بر این ها، ممکن است کاربران ورج بین سوابق عمومی و خصوصی در ورج بلاکچین جابجا شوند. این شبکه پنج الگوریتم مجزا برای اثبات کار برای ماینینگ ارائه می‌دهد که آن‌ها عبارتند از:

ارز ورج

پیش بینی قیمت ورج

بر اساس آن چه نمودار زیر که یک نمودار روزانه است نشان می‌دهد، قیمت ورج اخیراً در یک حرکت صعودی قوی قرار داشته است. این حرکت منجر به تشکیل یک کانال صعودی شده است که در نمودار با رنگ قرمز نشان داده می‌شود. نرخ در حال حاضر کمی پایین سمت بالای این کانال است. همچنین، قیمت از طریق یک میانگین متحرک 25 روزه و 15 روزه پشتیبانی می‌شود.

پیش بینی قیمت ورج

شاخص مقاومت نسبی (RSI) نیز به روند صعودی خود ادامه داده است. بنابراین، ما بر این عقیده ایم که قیمت XVG با افزایش هدف مقاومت بعدی 0/10 دلار، احتمالاً روند صعودی خود را ادامه خواهد داد. با این حال، اگر افت به زیر 0/48 دلار رود، ادامه این روند بی اعتبار خواهد شد.

پیش بینی قیمت ارز XVG در 2021

قیمت آلتکوین در سال 2021 شاهد رشد مداوم بود؛ زیرا که قیمت در اواسط ژانویه به بیش از 0/01 دلار افزایش یافت. از آن جایی که بازار در حال مهار و سقوط است، ممکن است ورج در روزهای آینده دچار نوسانات قیمتی شود. با سقوط بازار، قیمت ارز XVG از 0/04 دلار به 0/02 دلار سقوط کرد. با از سرگیری دوباره خرید و فروش، قیمت به تدریج افزایش یافت.

با در نظر گرفتن روند صعودی قیمت، قیمت ممکن است به 0/08 دلار نیز رسیده و حتی بیش‌تر هم صعود کند. اما بر عکس اگر بازار مهار شده و عوامل محدود کننده بازار را به دست بگیرند، قیمت ممکن است به طور قابل توجهی کاهش یابد. اما در هر صورت انتظار می‌رود که بالاتر از 0/03 باشد. قیمت متوسط معاملات ممکن است در پایان سال نزدیک به 0/06 دلار باشد.

پیش بینی قیمت ورج در 2022

ارزر دیجیتال ورج ممکن است سال 2022 را با قیمت معاملات 0/062 دلار آغاز کند. این طور که پیش بینی می‌شود، احتمالاً تا ماه آوریل، قیمت به 0/048 دلار کاهش یابد و ممکن است همین روند قیمت برای چند ماه ادامه پیدا کند. در زمان بازار نزولی و مهار شده، قیمت XVG ممکن است به 0/044 دلار نیز برسد. در پایان ماه دسامبر 2022، ارز XVG ممکن است حداکثر 0/10 دلار صعود کند. ورج ممکن است در پایان سال با عدد 0/07 دلار معامله شود.

ارز XVG

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ورج در 5 سال آینده

طی 5 سال آینده، ارزهای دیجیتالی و رمزنگاری، محبوبیت بیش تری پیدا کرده و رشد گستره تری نیز خواهند داشت. به همین دلیل پیش بینی می‌شود که قیمت XVG در طی پنج سال آینده بیش از 5 برابر ارزش فعلی خود افزایش یابد. با این حساب، در پایان سال 2025، قیمت‌ها ممکن است به 0/18 دلار نیز برسد. البته با این حال، قیمت معاملات ممکن است نزدیک به 0/11 دلار دیده شود. ولی در صورتی که بازار صعودی به موفقیت دست نیابد، قیمت ممکن است به 0/04 دلار برسد.

بررسی تاریخچه ارز ورج در بازار

2014 - 2016

ورج برای اولین بار در 15 اکتبر 2014 در صرافی‌ها ظاهر شد. در آن دوران، این ارز صرفاً هیچ ارزشی نداشت و تقریباً دو سال با مارک 0/000013 دلار به تجارت ادامه داد. بازار این کوین راکد بود و در صرافی ها نیز با حجم تقریباً صفر معامله می شد.

2017

اولین حجم عمده مبادله در سال 2017 ثبت شد که در آن سال بیش از 3000 دلار ارز دیجیتال XVG در ماه مارس داد و ستد شد. با این حال، در اواسط سال 2017، ورج تحت تأثیر افزایش رمزنگاری عمومی قرار گرفت که بسیاری از کوین های مشابه را تا مبالغ بیش‌تر نیز همراهی می کرد.

به عنوان رمزگذار پیشگام، بیت کوین در حال نزدیک شدن به مقدار ATH خود بود که ارز دیجیتال XVG ظاهر شد و 0/0046 دلار در ژوئن همان سال به ثبت رساند. در آن زمان، سرمایه بازار آن در میان حجم مبادله روزانه به طور متوسط حدود 6 میلیون دلار، به حدود 21 میلیون دلار رسیده بود. تا دسامبر سال 2017، ورج صعود کرده و در نهایت بالاترین قیمت خود را با 0/26 دلار به ثبت رساند.

2018

در این سال، قیمت ارز ورج با کمی عقب نشینی آغاز شد، اما ظرف چند روز سطح بالای 0/2 دلار را بدست آورد. متأسفانه، قیمت در اواسط ماه مارس به شدت کم شده و به سطح 0/03 دلار سقوط کرد و اما دوباره در عرض یک ماه بهبود یافته و بالاتر از 0/1 دلار معامله شد. بعدتر، قیمت به  صورت نزولی حرکت کرده و تجارت سالانه را در سطح 0/007 دلار بسته کرد.

2019

روند قیمت در محدوده کوتاهی در طول سال، سطح بالای 0/01 دلار را بدست آورد و به مرور زمان تا پایان سال 2019 به زیر 0/005 دلار کاهش یافت.

2020

قیمت کم و بیش در طول سال در یک رنج مشابه حرکت کرد و فقط افزایش خیلی ناچیزی داشت. تجارت ارز ورج با قیمت 0/003 دلار آغاز شد و تا اواسط ژوئیه تا 0/009 دلار افزایش یافت. اما قیمت دوباره به یک واگرایی نزولی تبدیل شد و نزدیک به سطح 0/0044 دلار سقوط کرد. بعد از آن دوباره با افزایش قیمت در 0/0076 دلار معاملات سالانه را متوقف کرد.

بررسی تاریخچه ارز ورج در بازار

سؤلات متداول درباره ارز دیجیتال ورج

1- آیا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ورج سودآور خواهد بود؟

بله، ورج ممکن است در آینده یک سرمایه گذاری سودآور محسوب شود.

2- قیمت ارز ورج در آینده چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود ورج در آینده به 0/1 دلار برسد.

3- آیا سرمایه گذاری در ورج برای سال 2021 ارزش دارد؟

بله، سال 2021 ممکن است سال خوبی برای سرمایه گذاری در ورج باشد، زیرا ارز XVG با TokenPay همکاری کرده است، که این می تواند تقاضا برای XVG را افزایش دهد.

4- صرافی های موجود برای تجارت Verge کدام‌ها هستند؟

ورج در بسیاری از صرافی های بین المللی مانند بایننس قابل خرید و فروش است. برای خرید و فروش ارز ورج در ایران می توانید از طریق صرافی آنلاین رمز ارزیپتو اقدام کنید.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید