آینده ارز دیجیتال بیت تورنت چگونه خواهد بود؟

آینده ارز دیجیتال بیت تورنت چگونه خواهد بود؟

در این مقاله به پیش بینی و تحلیل آینده قیمت ارز دیجیتال بیت تورنت می پردازیم .

تمام کاربران در بخش ارزهای رمزنگاری‌شده از اواسط سال 2020 تا اولین ماه از سال 2021 دوره‌ای سودآور را سپری کرده‌اند. ارز رمزنگاری‌شده که زیرمجموعه‌ای از ارز دیجیتال محسوب می‌شود، بسیاری از موانع بر سر راه ارزهای دیجیتال را شکست و موفقیت خود را در برابر احتمالات پیش‌بینی نشده افزایش داد.

بیت تورنت BitTorrent نیز مانند دیگر ارزهای رمزنگاری‌شده سال خوبی را پشت سر گذاشته است. تا به امروز این ارز بیش از 2000 درصد رشد داشته است. در این مقاله به بررسی آینده ارز بیت تورنت و پیش بینی قیمت بیت تورنت در آینده می پردازیم. البته قبل از پرداختن به این موضوع، بهتر است نگاهی به پیشینه ارز بیت تورنت بیندازیم.

ارز بیت تورنت (BTT) چیست؟

بیت تورنت یک پلتفرم اشتراک فایل است. این پلتفرم قابلیت توزیع فایل با حجم بسیار بالا به صورت هم‌زمان برای چند مشتری را دارد. BitTorrent در سال‌های اخیر به صورت غیرمتمرکز اجرایی شده است.

این ارز رمزنگاری‌شده، در ماه جولای سال 2001 توسط شخصی به نام برام کوهن تأسیس شد. در سال 2018 تورنت توسط پلتفرم ترون Tron که به جاستین سان تعلق داشت، در اختیار گرفته شد. این موضوع باعث شد که بیت تورنت توسط ابزارهای یک ارز بومی به‌روزرسانی شود.

در حال حاضر بیت تورنت بزرگ‌ترین پروتکل اشتراک فایل در جهان است که بیش از صد میلیون کاربر دارد. با اینکه بنیاد ترون Tron این پلتفرم را در سال 2018 خریداری کرد اما این پروژه تا سال 2019 توانایی عملکرد تحت شبکه خود را نداشت.

کاربران در بلاکچین این پلتفرم می‌توانند از سکه بیت تورنت برای بازی در کنار فایل‌هایی که سازندگان محتوا در شبکه به اشتراک می‌گذارند، استفاده کنند. بیت تورنت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نرم‌افزارهای peer-to-peer یا نقطه به نقطه در بلاکچین شناخته شده است.

ارز بیت تورنت (BTT) چیست؟

پیش‌بینی قیمت بیت تورنت در سال 2021

این پلتفرم معاملات را با 0/0002 دلار ادامه داد، این عدد معادل با قیمتی است که در سال 2020 به پایان رسیده بود. بعد از گذشت زمان این قیمت رشد صعودی خود را آغاز کرد. همچنین بیت تورنت از چند مؤسسه کمک‌های قابل توجهی دریافت کرد.

قیمت BTT در اواسط ماه فوریه با افزایش 0/0005 دلار به بالاترین سطح خود رسید و تا 0/0129 دلار افزایش پیدا کرد. در نهایت نیز متأسفانه روند نزولی پیدا کرده و سقوط کرد. بیت تورنت در پنجم ماه آوریل سال 2021 به 0/0126 دلار افزایش پیدا کرد. همچنین در ماه می نیز بیش از 50 درصد سقوط داشت و باعث شد تا ارز رمزنگاری‌شده تا 0/002 دلار کاهش پیدا کند.

بیت تورنت یکی از امیدوارکننده‌ترین آلت کوین‌های موجود است که ورود موفقیت‌آمیز و ساده به بازار سودآور ارزهای رمزنگاری‌شده را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. همچنین این امر به بهبود عملکرد کلی پلتفرم BTT کمک خواهد کرد تا به بازار بزرگ‌تری برای ارزهای رمزنگاری‌شده تبدیل شود. بر اساس نظر کارشناسان افزایش قیمت ادامه خواهد داشت و این احتمال وجود دارد تا پایان سال 2021 به 0/1  دلار نیز برسد.

پیش‌بینی قیمت بیت تورنت

پیش‌بینی قیمت بیت تورنت در سال 2022

بیت تورنت پتانسیل بالایی از خود به نمایش گذاشته است. به دلیل افزایش تعداد کاربران قیمت BTT ممکن است بیش از یک دلار یا حتی بیشتر باشد. با توجه به شرایط موجود، قیمت‌ها به صورت صعودی در حال افزایش هستند. به همین جهت درک این افزایش قیمت چندان دور از ذهن نیست.

پیش‌بینی قیمت بیت تورنت تا پنج سال آینده

در حال حاضر این پلتفرم توسط بیگ تک Big Tech به صورت رسمی شناخته نشده و با مشکلات دزدی بسیاری روبرو بوده است. با این حال با نگاهی به روش توسعه سیستم عامل، سیستم عامل‌های پیشرو OTT ممکن است تا سال‌های آینده با بیت تورنت همکاری کنند. به این جهت که بیت تورنت امنیت محتوای آن‌ها را تضمین می‌کند.

احتمال همکاری BTT با اسپاتیفای Spotify نیز در آینده وجود دارد. بعد از پنج سال این ارز رمزنگاری‌شده می‌تواند با 5 دلار نیز معامله کند.

آینده ارز بیت تورنت

ارز رمزنگاری‌شده بیت تورنت رشد چشم‌گیری داشته است، این ارز در میان ارزهای رمز پایه برتر با بازده عظیم سرمایه‌گذاری قرار دارد. در حقیقت، این پلتفرم یکی از ارزهای رمز پایه اصلی است که قیمت بالاترین رقم خود را در ماه دسامبر 2017 تعیین کرده است.

این انتظار وجود دارد که قیمت از 0/00414 دلار فعلی در آینده چندین برابر افزایش پیدا کند و به 0/06 برسد. اگر شما هم یک سرمایه‌گذار ارز رمزنگاری‌شده هستید، BTT را نیز در نظر داشته باشید. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، BitTorrent این پتانسیل را دارد که ثروت شما را در عدد قابل توجهی ضرب کند.

سؤالات متداول در مورد آینده بیت تورنت

1-ارز رمزنگاری‌شده BTT تا چه مقدار بالا می‌رود؟

این‌طور تصور می شود که BTT ممکن است به 0/05 دلار و حتی 0/1 دلار نیز برسد.

2-آیا سرمایه‌گذاری بر روی بیت تورنت ارزش دارد؟

بله. اگر قصد برنامه‌ریزی برای بلندمدت را داشته باشید، BTT ارزش سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

3-آیا BTT ارزش خرید دارد؟

بیت تورنت یکی از پروژه‌های رمزنگاری‌شده ترون Tron است که دارای نقدینگی متوسطی است. اگر قصد دارید برای طولانی مدت سرمایه‌گذاری کنید، BTT انتخاب خوبی خواهد بود اما این یک توصیه مالی نیست.

4-از چه طریق می توان ترید بیت تورنت را انجام داد؟

صرافی رمز ارز آنلاین ارزیپتو ارز بیت تورنت را ارائه می کند. با ثبت نام در ارزیپتو می توانید بیت تورنت و دیگر ارزهای دیجیتال را خریده و ترید یا سرمایه گذاری کنید.

5-آیا BTT به یک دلار خواهد رسید؟

با در نظر گرفتن قیمت فعلی، BTT برای رسیدن به 10 سِنت باید مسیری طولانی را طی کند. به همین جهت در حال حاضر رسیدن به یک دلار ممکن است یک هدف کاملاً مشخص باشد اما در آینده قابل دستیابی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید