استلار چیست؟معرفی بهترین کیف پول های استلار در سال 2020

استلار

استلار (stellar) که با نماد (XLM) شناخته می شود، یکی از جذاب ترین ارزهای رمزنگاری است. که توسط برخی از متخصصین در زمینه فناوری و تجارت پشتیبانی می شود. و به دلیل تمرکز در امور بانکی و مالی ، شبیه به (Ripple (XRP در نظر گرفته شده است.

بدون در نظر گرفتن جنبه های فنی، ارز Stellar به منظور تسهیل در انتقال وجه آنلاین، در سراسر دنیا استفاده می شود. با استفاده از رمزنگاری XLM، شبکه استلار قادر است حتی معاملات چند ارزی را تسهیل کند.

از جمله بهترین کیف پول های استلار که میتوانید توکن XLM را در آنها ذخیره کنید:

  1. لجر نانو اس (Ledger Nano S)
  2. گواردا (Guarda)
  3. استلار فاکسلت (Stellar Foxlet)
  4. کیف پول کاغذی استلار (Stellar Paper Wallet)
  5. اتمیک والت (Atomic Wallet)
  6. استلار گیزر (Stargazer)
  7. لابستر (Lobstr)
  8. استرال (Astral)

لجر نانو اس چیست؟

یک کیف پول سخت افزاری است که مانند یک دستگاه USB دار عمل میکند و میتوانید آن را به پورت USB هر دستگاهی متصل کنید. لجر نانو اس از ارزهای دیجیتال مختلفی مانند استلار، ریپل، اتریوم، بیت کوین، لایت کوین، اتریوم کلاسیک و بسیاری از آلت کوین‌های دیگر پشتیبانی میکند.

این کیف پول قابلیت‌های امنیتی فوق‌العاده بالایی دارد که آن را به یکی از بهترین کیف پول های استلار در بازار تبدیل کرده است.

لجر نانو اس چیست؟

کیف پول گواردا

یک کیف پول اصطلاحا non-custodial یا غیرکاستدی است به این معنا که کنترل کلیدهای خصوصی بر عهده خود کاربر است و درکنار 40 بلاکچین و بیش از 10 توکن ارز دیجیتال، از استلار نیز پشتیبانی میکند. نسخه های مختلف این کیف پول استلار برای وب، دسکتاپ، موبایل اندروید و iOS و افزونه کروم موجود است.

فاکسلت

کیف پول دسکتاپ استلار است که برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. کلیدهای خصوصی در حافظه داخلی خود دستگاه شما ذخیره میشوند و در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نمیگیرند. اینترفیس این والت نیز بسیار ساده است و حتی امکان اکسچنج کردن یوان چین هم در آن وجود دارد.

کیف پول کاغذی

ترکیبی از یک کلید خصوصی و عمومی است که به صورت آنلاین تولید میشوند و بجای اینکه به صورت دیجیتالی مثلا به صورت فایل تکست یا داکیومنت آنها را ذخیره کنید، میتوانید روی کاغذ پرینت کنید. برای افزایش امنیت، بهتر است هیچ گاه کلید خصوصی را به صورت آنلاین ذخیره نکنید.

اتمیک والت

یکی از کیف پول های چند ارزی است که قابلیت ذخیره استلار را هم روی خود دارد. این کیف پول نه تنها یکی از بهترین کیف پول های استلار و XLM است، بلکه از بیش از 300 کوین و توکن هم پشتیبانی میکند. علاوه بر این، هر هفته آپدیت‌های جدیدی به این والت اضافه میشود که ارزهای دیجیتال و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه میکند.

کیف پول لابستر

به دلیل اینترفیس بسیار ساده‌ای که دارد برای استفاده روزانه بسیار مناسب است و آن را به یکی از بهترین کیف پول های استلار تبدیل کرده است. ترانسفر و انتقال وجه از طریق این والت بسیار راحت است و توسط احراز هویت دو عاملی، اثر انگشت و پین کد محافظت میشود.

کیف پول استرال

نوعی کیف پول وب یا آنلاین است. وقتی یک حساب کاربری در استرال باز میکنید، دیگر حساب‌های شما نیز به آن لینک شده و از این حساب ها میتوانید توکن XLM رایگان بدست آورید. این والت احرزا هویت دو عاملی نیز دارد و توسط AES-256 رمزگذاری میشود. برای خارج کردن وجه و انتقال آن به دیگر آدرس‌ها، به تائید ایمیل نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید