بنیانگذار صرافی Gemini : بیت کوین طلای بهتری از خود طلا است

صرافی gemini بیت کوین طلا ارزیپتو

به گفته‌ی تایلر وینکلووس(Tyler Winklevoss)، یکی از بنیانگذاران صرافی Gemini ، بیت کوین به شیوه‌ی خود طلا را شکست میدهد.

وینکلووس در توییتر گفت: ” بیت کوین به عنوان طلا، از خود طلا بهتر است. و نه تنها از نظر ارزشی، بلکه از نظر بزرگی هم ۱۰ برابر بهتر است.”

طی دهه گذشته یا بیشتر، قیمت بیت کوین به طرز چشمگیری افزایش یافته است و در این بین از بسیاری پیشی گرفته است. برای بسیاری، بیت کوین اکنون بیشتر یک منبع ذخیره‌ی ارزش است تا یک ارز معاملاتی و مردم اغلب این سکه‌ی دیجیتال را با طلا که هزاران سال‌ است به عنوان منبع ذخیره‌ی ارزش استفاده میشود، مقایسه میکنند.

یک تریدر به نام NebraskanGooner در توییتر نوشت: ” من متوجه نمیشوم که چرا رقابتی بین بیت کوین و طلا وجود دارد. من به هر دو به چشم منبع ذخیره‌ی ارزش نگاه میکنم.” او همچنین بنیانگذار LVL، یک راه‌حل بانکی در فضای کریپتو، نیز هست.

وینکلووس در پست خود نموداری را درج کرد که این دو دارایی را در برابر یکدیگر قرار میداد. از هفت دسته، طلا در یکی برنده بود – کل مبلغی که در این دارایی نگهداری میشود. ارزش کل بازار طلا ۹ تریلیون دلار است، در حالی که BTC دارای ۲۰۰ میلیارد دلار ارزش کل بازار است. در غیر این صورت، بیت کوین در کمبود، دوام، قابلیت حمل، تقسیم پذیری، ذخیره سازی و مشکل تقلبی بودن برنده شد.

همچنین از آنجایی که افراد بزرگی اخیراً در بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند، به عنوان منبع ذخیره‌ی ارزش بیشتر به چشم آمده است.

منبع: کوین تلگراف

دیدگاهتان را بنویسید