تحلیل آینده کاردانو | کاردانو برای 60٪ تغییر قیمت آماده می شود

آینده کاردانو بستگی به توانایی اش برای خارج شدن از محدوده قیمت 1.00 تا 1.30 دلار دارد.

آینده کاردانو

  • عملکرد قیمت کاردانو در دو نقطه حساس قیمت معین می شود نقاطی که تعیین می کنند مکان بعدی حرکت کجاست.
  • در روند صعودی ، ردشدن از سطح مقاومت 1.30 دلار برای افزایش ADA تا 2.00 دلار امری حیاتی است.
  • اگر حمایت 1.00 دلاری نتواند حفظ شود ، ممکن است لازم باشد سرمایه گذاران برای سقوط 60 درصدی آماده شوند.

کاردانو خاموش باقی می ماند ، اما هرچه به اوج الگوی ادغام نزدیک می شود ، احتمال حرکت انفجاری قیمت افزایش می یابد.

 

کاردانو برای نوسانات بالا آماده می شود

 بیشتر ارزهای رمزپایه یک دوره مقاومت را تجربه می کنند که احتمالاً در یک حرکت قیمت قابل توجه به نتیجه می رسد. درمورد ارز کاردانو، مرحله رکود مداوم می تواند منجر به شکست  59.50٪ در هر دو جهت شود. چنین چشم انداز مبهمی با تشکیل یک مثلث نزولی در نمودار روزانه آن تعیین می شود.

این الگوی فنی به دلیل عملکرد قیمتی  ADAدر اواسط ماه می است که به بالاترین حد قیمتی خود یعنی 2.47 دلار رسید.یک سری از اوج های پایین تر ، مثلث قائم الزاویه ای را ایجاد می کند که محور x آن تقریباً 1.00 دلار را تشکیل می دهد ، جایی که بیشترین میزان نوسان های پایین محدود شده است.

اکنون ، کاردانو برای تأیید جهت روند خود باید مقاومت سربار را به 1.30 دلار یا حمایت اساسی 1.00 دلار برساند. با توجه به اهمیت این نقاط قیمت ، سرمایه گذاران باید منتظر یک شمعدان قطعی در بالای این منطقه باشند تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنند. شکستن سد عرضه با قیمت 1.30 دلار می تواند چهارمین ارز بزرگ رمزنگاری شده را با توجه به سقف بازار به سمت 2.00 دلار ببرد. اما اگر سفارشات فروش انباشته ، منجر به شکسته شدن تقاضای $ 1.00 دلار شود ، کاردانو می تواند روند نزولی خود را به 0.40 دلار برساند.

آینده کاردانو

تاریخچه معاملات Cardano نیز چشم انداز مشابهی را نشان می دهد. براساس مدل Money Around Price (IOMAP)  سایت IntoTheBlock، مهمترین تمرکز موقعیتهای زیر آب 1.33 دلار است. در اینجا ، تقریباً 275،000 آدرس بیش از 4.5 میلیون ADA خریده اند.

 این سرمایه گذاران با افزایش قیمت ها احتمالاً سعی خواهند کرد حتی در پوزیشن های لانگ خود شکسته شوند و تجربه شکست صعودی را برای کاردانودشوار کنند.

از طرف مقابل ، مدل IOMAP نشان می دهد که مهمترین سد تقاضا در زیر قیمت کاردانو بین 1.07 تا 1.14 دلار است. تقریباً 102000 آدرس حدود 2.15 میلیارد ADA را در این سطح قیمت خریداری کرده اند.

 

در صورت کاهشی که کاردانو را به زیر این قیمت برساند ، تعداد قابل توجهی آدرس بدون پول “Out of the Money” خواهد بود. چنین شرایطی در بازار احتمالاً احتمال خروج این سرمایه گذاران از موقعیت خود با ارزش بازار را افزایش داده و قیمت ها را به سمت پایین سوق می دهد. IOMAP نشان می دهد که در صورتی که منطقه تقاضا در 0.36 دلار اتفاق بیافتد احتمالاً ADA را از سقوط دور نگه می دارد.

منبع مقاله کریپتو بریفینگ 

دیدگاهتان را بنویسید