نزدیک به 14000 مقاله علمی Google از بیت کوین در سال 2019 منتشر شده است.

نزدیک به 14000 مقاله علمی Google از بیت کوین در سال 2019 منتشر شده است.

در تاریخ 3 ژانویه سال 2020، شبکه بیت کوین رسما 11 ساله شد و این فناوری زندگی بسیاری از افراد را متحول کرده است. از زمان آغاز بلاکچین، محققان و اقتصاددانان با جدیت در این باره مطالعه کرده اند …

در دنیای آنلاین که ارزهای دیجیتال نقش پررنگی دارند، بیت کوین به خوبی می‌درخشد. رمز ارز بیت کوین با قابلیت تراکنش‌های سریع و امن در میان کاربران طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل مطالب بسیاری در خصوص این ارز دیجیتال نوشته شده است. این مطالب از تحلیل قیمت بیت کوین تا آموزش خرید و فروش بیت کوین را شامل می‌شود.

گفتنی است که بین سال‌های 2014 تا 2019، تعداد مقالات آکادمیک معاملات بیت کوین به صورت آنلاین 561٪ افزایش یافته است.

در هالووین 2008 ساتوشی ناکاموتا وایت بیت کوین را بر روی شبکه اینترنت راه‌اندازی کرد و قطعا از آینده بیت کوین و گستردگی آن خبری نداشت. وی پس از انتشار مقاله در لیست رمزنگاری، دو ماه بعد این شبکه را راه‌اندازی و ارتقا بخشید. این فناوری به آرامی شروع به رشد در بستر اینترنت کرد و مردم در مورد ورود بیت کوین در انجمن‌ها و رسانه‌های اجتماعی خبر دادند.

در سال 2009، تقریبا بلافاصله پس از راه‌اندازی شبکه بیت کوین، تحلیلگران و اقتصاددانان از پروتکل جذاب به نام بیت کوین حمایت کردند. بنابر این محققان به منظور افزایش دانش فناوری بلاک چین  و راه حل‌های رمزنگاری، به طور منظم در رابطه با این موضوع و کار سیستماتیک شروع به تحقیق و نوشتن مقالات گوناگون کردند. در سال 2009 ، تقریباً 83 مقاله Google Scholar وجود داشت که از بیت کوین نام برد و در سال 2010 این تعداد به 136 گزارش دانشگاهی رسید.

مطالعات مربوط به موضوع رمزنگاری

مقالات ارزهای دیجیتالی زمانی که منتشر شد به ایجاد استانداردها و تأیید حقایق کمک بسیاری کرد. علاوه‌بر این محققان پرتلاش مقالاتی را برای حل مسائل با فناوری لجر توزیع نوشتند. مقالات رمزنگاری و مجلات دانشگاهی نیز درباره قضایا و سؤالات فرضی بحث و پشتیبانی کردند. از سال 2011 تا 2013 تعداد زیادی از مقالات Google Scholar فناوری بلاکچین را با عنوان (اتلاف منابع) یاد کردند و چگونگی ماندگاری بیت کوین را هیچ‌گاه توصیف نکردند.

در حالی که سایر مطالعات منتشر شده در رابطه با چگونگی راه حل‌های بلاک چین و کریپتو کارنسی بوده است. در سال 2011 مقاله آکادمیک روی پلتفرم Google Scholar وجود داشت که از بیت کوین یاد کرد اما بعد از مدت کوتاهی این تعداد دو برابر شد و در سال 2013 مقالات علمی 868 برابر شد. گفتنی است که از سال 2014 ، هنگامی که دو هزارو هفتاد مقاله علمی به صورت آنلاین منتشر شد. تعداد مقالات آکادمیک 561٪ افزایش یافت زیرا اکنون بیش از 13،700 مقاله Google Scholar در وب وجود دارد.

اکنون نزدیک به 14هزار مقاله در زمینه‌های مختلف کیف پول بیت کوین و نوسانات قیمت آن منتشر شده است. شما می‌توانید بسیاری از مقالات به‌روز را در زمینه بیت کوین را در وبلاگ ارزیپتو مطالعه کنید.

نظر شما در مورد لیست رو به رشد مطالب دانشگاهی و مقالات علمی که به بیت کوین اشاره می‌کند چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:bitcoin.com

 

دیدگاهتان را بنویسید