با تغییر شرایط بازار، ارزش توکن‌های میم افزایش می‌یابد

با تغییر شرایط بازار، توکن های میم از این فرصت استفاده کردند و ارزش خود را افزایش دادند. در حالی که توکن های میم محبوب مانند FLOKI رشد دو رقمی را ثبت کردند، BONK با افزایش 40 درصدی ارزش آن به ستاره صعود تبدیل شد.

 

هشدار Sentiment

پس از اتمام هاوینگ چهارم بیت کوین (BTC)، با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، بازار روند افزایشی یافت. در میان بقیه، BONK یکی از بزرگترین سودآوران بود که ارزش آن تنها در 24 ساعت گذشته 40 درصد افزایش یافت. طبق CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، این توکن میم با قیمت 0.00002145 دلار با ارزش بازار بیش از 1.4 میلیارد دلار معامله می شد. خبر خوب در کریپتوکارنسی این است که حجم معاملات BONK نیز بیش از 200 درصد افزایش یافت و زمینه را برای افزایش صعودی ایجاد کرد. با افزایش حجم این توکن میم، موضوع بحث در فضای کریپتو نیز شد.

 

تجزیه و تحلیل داده‌های Santiment نشان داد که احساسات وزنی توکن میم بهبود یافته است، که نشان می‌دهد روند نزولی اطراف توکن میم در چند روز گذشته کاهش یافته است. نگاه ما به نمودار روزانه BONK نشان می دهد که رالی صعودی ممکن است ادامه یابد. به طور خاص، جریان سکه Chaikin (CMF) توکن میم افزایش شدیدی داشته است. شاخص جریان پول (MFI) نیز از سطح خنثی بالاتر رفت. علاوه بر این، قیمت BONK از میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA) عبور کرده است که می تواند نشانه دیگری از ادامه روند صعودی باشد. بیان شده است که این توکن مسیری هموار را تا سطح 0.0000232 دلار دنبال کرد.

 

داده های روی زنجیره FLOKI

در حالی که BONK 40 درصد افزایش داشت، FLOKI نیز شروع به افزایش کرد و ارزش آن در 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافت. در زمان نگارش این مقاله، 0.0001744 دلار با ارزش بازار بیش از 1.6 میلیارد دلار معامله می شود. موقعیت های باز FLOKI با قیمت آن افزایش یافت. علاوه بر این، نرخ بودجه پایین بود. به طور کلی، قیمت ها تمایل دارند در جهت مخالف نرخ تامین مالی حرکت کنند. این ممکن است نشانه ای از ادامه روند صعودی FLOKI باشد.

دیدگاهتان را بنویسید