با نوسانات بازار، توکن رندر توجه ها را به خود جلب می کند

 

توکن برجسته اخیر شبکه اتریوم (ETH)، رندر (RNDR) با عملکرد خود در 24 ساعت گذشته توجه ها را به خود جلب کرد. رندر یکی از سریع ترین ارزهایی بود که در شرایط رو به کاهش بازار بهبود یافت. جالب اینجاست که این افزایش قیمت پس از صعود ETH به سطح 3000 دلار رخ داد. با این حال، رکود کلی بازار یک بار دیگر باعث کاهش آلت کوین شد.

 

افزایش علاقه به رندر

داده های LunarCrush نشان می دهد که دید اجتماعی رندر همزمان با افزایش قیمت، به طرز شگفت انگیزی 116٪ افزایش یافته است.

 

این افزایش سلطه اجتماعی را می توان به عنوان افزایش محبوبیت این پروژه در میان معامله گران تفسیر کرد. بر اساس داده ها، معامله گران همچنان به رندر به دلیل فاندامنتال آن علاقه نشان می دهند.

 

افرادی که از نزدیک بازار را زیر نظر داشتند نشان دادند که بسیاری از فعالان بازار نسبت به پروژه هایی که نشان دهنده DePIN هستند خوش بین بودند.
DePIN اصطلاحی است که برای توصیف برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌شود که از توکن‌ها برای ترغیب مردم به ارائه خدمات از طریق زیرساخت‌ها/ماشین‌ها/دستگاه‌های فیزیکی واقعی استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، شاخص قابل توجه دیگری از علاقه به رندر ظاهر شد. حجم معاملات RNDR نیز به این موضوع اشاره کرد. به گفته Santiment، حجم معاملات Render در 14 آوریل به 556.65 میلیون دلار افزایش یافته است.

 

این افزایش نشان‌دهنده افزایش 37.72 درصدی در مقایسه با ارزش مشاهده شده در 13 آوریل بود. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، حجم کمی کاهش یافته بود و این سؤال را در مورد اینکه آیا رندر می‌تواند برای ادامه رشد خود حمایت محکمی پیدا کند، ایجاد کرد.

 

نظرات در مورد توکن رندر

با وجود پتانسیل این ارز، سرمایه گذاران هنوز شک و تردیدهای خود را دارند. این وضعیت همچنین در احساسات وزنی تحلیل شده روی زنجیره منعکس شده است.

 

این معیار که میانگین نظرات مثبت یا منفی در مورد یک پروژه را مقایسه می کند، در صورت مثبت بودن ارزش، می تواند به عنوان یک چشم انداز صعودی تفسیر شود. از سوی دیگر، چشم انداز منفی می تواند نشان دهنده کاهش باشد. در زمان نگارش، احساس وزنی رندر در -0.45 علامت گذاری شد. این موضع نشان می دهد که تقاضا برای رندر ممکن است به زودی کاهش یابد. در چنین حالتی، قیمت توکن می تواند زیر 9 دلار باقی بماند. با این حال، چشم انداز بلندمدت ممکن است آنطور که انتظار می رود بد نباشد. تعداد سرمایه گذاران رندر نیز نشان دهنده این موضوع است. در 25 مارس، تعداد کل دارندگان RNDR از 80000 به 85600 افزایش یافت که مثبت تفسیر شد.

 

افزایش تعداد سرمایه گذاران را می توان به عنوان افزایش علاقه تعبیر کرد و اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت رندر می تواند به سمت اوج های جدید حرکت کند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این ممکن است با اصلاحات احتمالی باطل شود.

دیدگاهتان را بنویسید