روندها و پیش بینی های بازار ارزهای دیجیتال برای FIL Coin

ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات مداوم بیت کوین ارزش خود را به میزان قابل توجهی از دست داده اند و بیت کوین هنوز به کاهش خود پایان نداده است. ضرر دو رقمی آلت کوین ها قیمت های جذابی را به همراه دارد، اما سرمایه گذاران چندان مشتاق به نظر نمی رسند. بنابراین، پیش‌بینی قیمت فعلی فیل کوین چیست؟

فایل کوین (FIL)

دلایل افت قیمت بیت کوین هنوز ناپدید نشده است. تورم در حال کاهش نیست و پاول همین چند ساعت پیش در مورد بالا ماندن نرخ های بهره برای مدت طولانی تری صحبت کرد. از سوی دیگر، موشک های نادرست ایران اثرات مخربی بر بازارهای ریسکی داشته است. پاسخ اسرائیل هنوز نامشخص است و نه تورم و نه خطرات منطقه ای حل نشده است. این بزرگترین مانع برای بهبود بالقوه قیمت است.

قیمت Filecoin در ابتدای ماه 10 دلار بود، اما اکنون حدود 5.9 دلار است. این کاهش شدید سرمایه گذارانی را که انتظار صعودهای جدید را داشتند ناامید کرده است. این اصلاح قابل توجه با توجه به زیان عمومی بازار در روزهای اخیر تعجب آور نیست.

در بازارهای مشتقه، علاقه برای FIL Coin به نصف کاهش یافته است و علاقه سرمایه گذاران به معاملات آتی تا حد زیادی از بین رفته است. کاهش نقدینگی و فقدان بهره از دیگر دلایلی است که امکان بهبود کوتاه مدت را مختل می کند.

علاقه به معاملات آتی از 371 میلیون دلار به 186 میلیون دلار کاهش یافت. 31 میلیون دلار در موقعیت های خرید لیکویید شد و نیمی از موقعیت های فروش نیز بسته شدند.

پیش بینی قیمت سکه FIL

قیمت بیت کوین در زمان تهیه این مقاله 62700 دلار بود و FIL Coin در حال یافتن خریداران با قیمت 5.9 دلار است. حجم کل معاملات در 24 ساعت حدود 106 میلیارد دلار است. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 2.28 تریلیون دلار است. در حالی که حجم نسبتاً قوی است، کاهش نشان می دهد که سرمایه گذاران به سرعت از ریسک فرار می کنند. به خصوص اظهارات اخیر پاول سرمایه گذاران را حداقل تا نشست ژوئن ناآرام خواهد کرد.

به طور خاص برای FIL Coin، قیمت بسیار بالاتر از سطح پشتیبانی 5.6 دلار است. این نسبتا مثبت است و اگر بتوان منطقه حمایتی را حفظ کرد، بهبودی سریع ممکن است رخ دهد. اگر سطح پشتیبانی از بین برود، ممکن است شاهد عقب نشینی قیمت به 4.6 دلار باشیم.

برعکس، اگر FIL Coin بتواند قیمت 6.3 دلار را پس بگیرد، می تواند به سرعت به 7 دلار برسد. جزئیات کلیدی در اینجا پتانسیل افزایش سریع ناشی از جریان اخبار است. به عنوان مثال، اگر اسرائیل اعلام کند که از یک حمله عقب نشینی می کند یا ایالات متحده گام ملموس دیگری برای کاهش تنش ها بردارد، و غیره. در چنین حالتی، بیت کوین می تواند به بالای 67000 دلار برسد و تقاضا می تواند در سطوح پایین آلت کوین افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید