سکه شیبا اینو با چالش های بازار مواجه است

 

بازار ارزهای دیجیتال به پایان ماه آوریل چالش برانگیز نزدیک می شوند. اما آیا خطر از بین رفته است؟ چشم انداز پیش رو با توجه به پیام های آتی فدرال رزرو نامشخص است و نگرانی های سرمایه گذاران را زنده نگه می دارد. در واقع، داده های اخیر نشان می دهد که اضطراب افزایش یافته است.

 

شیبا اینو (SHIB)

همانطور که از شمع های قرمز روی نمودار روزانه می بینیم، سرمایه گذاران شیبا کوین زمان خوبی را سپری نمی کنند. میم کوین که هیچ نشانه‌ای از روند صعودی نشان نمی‌دهد، به شدت تحت‌تاثیر منفی‌های عمومی جاری بازار قرار دارد. علاقه گروه های نهنگ و سایر سرمایه گذاران ضعیف است و پروژه های حمایتی مانند شیباریوم همچنان رو به کاهش است.

 

در حال حاضر، حدود 21 درصد از سرمایه گذارانی که در شبکه تراکنش می کنند سودآور هستند. اگر بخش بزرگی از دارایی های انتقال یافته در شبکه به سرمایه گذاران با ضرر تعلق داشته باشد، می توان چندین نتیجه گرفت.

  • سرمایه گذاران زیان ده تمایل دارند که مانده های جاری خود را بفروشند.
  • انگیزه پشت روند فروش عدم وجود نوسانات مثبت کوتاه مدت قیمت است.
  • اگر نرخ سرمایه گذارانی که به روند فروش روی می آورند مانند امروز افزایش یابد، انتظار می رود کاهش بیشتر برای مدتی ادامه یابد.
  • سرمایه‌گذاران ریسک‌های خود را کاهش می‌دهند، زیرا انتظار دارند دوره رکود پس از نصف شدن بیت کوین بیشتر از حد انتظار، احتمالاً برای ماه‌ها طول بکشد.
  • با مشاهده روند فروش سرمایه گذاران با ضرر، دیگران اشتهای خود را برای ریسک در سطوح پایین تر از دست می دهند و احتمالاً زیان را عمیق تر می کند.

 

پیش بینی سکه شیبا

دومین میم سکه بزرگ که یک ماه و نیم است که در یک کانال کاهشی حرکت می کند، در زمان نگارش 0.0000247 دلار قیمت دارد. گاوهای شیبا ، که قادر به پیشی گرفتن از خط روند بالایی نیستند، ممکن است خود را به یک نزول ثابت رها کرده باشند. با در نظر گرفتن رفتار سرمایه‌گذاران و احساسات عمومی بازار به همراه ریسک‌های کلان اقتصادی، ممکن است دوباره روزهایی را تجربه کنیم که خط روند پایین‌تر به عنوان حمایت آزمایش شود.

اگر سناریوی مورد انتظار رخ دهد، قیمت شیبا کوین ممکن است با ورود به ماه می یا در ابتدای ماه می به 0.00002039 دلار کاهش یابد. سطوح پایین تر نیز ممکن است در زیر این دیده شود.

با این حال، گاوها ممکن است بسته به وضعیت فعلی بازار، جهش را در حمایت 0.00002268 دلاری انجام دهند. و اگر خطرات ذکر شده کاهش یابد، ممکن است دوباره افزایش یابد. در سناریویی که از خط روند بالایی فراتر رفته است، مقاومت کلیدی 0.00002835 دلار هدف قرار خواهد گرفت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید