عملکرد چشمگیر بیت کوین و آلت کوین ها در اوایل سال 2024

 

در سه ماه اول سال 2024، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال عملکرد چشمگیری از خود نشان دادند. بیت کوین اوج تاریخی خود را بالاتر برد. اگرچه بیت کوین (BTC) با تعیین یک ATH جدید در 73777 دلار، آوریل سختی را پشت سر گذاشت، ماه می می تواند پر از شگفتی باشد. بنابراین، کدام آلتکوین ها برندگان ماه پنجم سال هستند؟

 

هارمونی (ONE)

حجم تراکنش ها در شبکه از 1 میلیون دلار فراتر رفت و نقطه عطف دیگری را رقم زد. این آستانه که برای ONE  قابل توجه است، نشان دهنده افزایش تقاضای شبکه است. قیمت ONE Coin، با ادامه نوسانات نزولی، ممکن است در ماه آینده دچار شکست قیمت شود که ممکن است باعث نوسانات شود. بر اساس این مدل، افزایش 36 درصدی با هدف قرار دادن قله جدید در حدود 0.034 دلار پیش بینی می شود. اگرچه ADX از سناریوی صعودی پشتیبانی می‌کند، سناریوی نزولی می‌تواند هدف پایین 0.015 دلار یا پایین‌تر را در ماه مه ببیند که کمترین میزان در سه ماه اخیر است.

Dogwifhat (WIF)

یکی از قوی‌ترین آلت‌کوین‌ها که توسط جامعه میم کوین پشتیبانی می‌شود. این سکه به عنوان سومین سکه بزرگ میم بسیار قابل توجه تر شد. WIF Coin در حالی که با PEPE برای تسلط در میان سکه های میم سولانا رقابت می کرد، توانست از آن پیشی بگیرد. شکل نشان داده شده در زیر 4.8 دلار را هدف قرار می دهد و نشان دهنده افزایش بالقوه بیش از 50 درصد در یک سناریوی خوش بینانه است.

اگر ماه می به یک کابوس تبدیل شود، آنگاه قیمتی که خط روند پایین‌تر را از دست می‌دهد می‌تواند به زیر 2.5 دلار کاهش یابد و به حمایت 2 دلار برسد و روند صعودی را متوقف کند.

 

اهداف ماه می NEAR

این آلت کوین اخیراً از پشتیبانی 5.2 دلاری به 7.2 دلار افزایش یافته است. بالای 7.4 دلار، قیمت NEAR Coin می تواند 8.8 دلار باشد. این آلتکوین که اکنون فارق از منفی بودن سقوط FTX رها شده است، در ماه مه برای افزایش احتمالی آن به دقت تحت نظر خواهد بود.

رندر (RNDR)

هوش مصنوعی همچنان بر برنامه های جهانی تسلط دارد و فناوری آن به سرعت در حال پیشرفت است. اخبار و تحولات خوب بیشتری در این زمینه در ماه می انتظار می رود. RNDR Coin که در بین آلتکوین های متمرکز بر هوش مصنوعی شناخته شده است، می تواند هدف 10 دلاری را آزمایش کند. اگر بسته های متقاعد کننده ای در زیر سطح حمایت 8 دلار وجود داشته باشد، انتظار می رود افت تا 6.8 دلار کاهش یابد و روند صعودی معکوس شود.

استلار (XLM)

قیمت XLM در حال حاضر در یک شکاف نزولی در نوسان است. یک آلتکوین قدیمی و محبوب، در هر فصل افزایشی که دیده است، به دستاوردهای چشمگیری دست یافته است. چشم انداز فنی نشان می دهد که اهداف 0.142 دلار و 0.16 دلار می توانند آزمایش شوند. اگر XLM Coin به سمت پایین حرکت کند، اهداف 0.1 دلار و 0.09 دلار را می توان هدف قرار داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید