مروری بر افزایش ارزش بیت کوین و پیش بینی های بازار

 

بیت کوین اکنون هاوینگ را پشت سر گذاشته است و ماینرها تا سال 2028 پاداش بلوکی 3.125 بیت کوین دریافت خواهند کرد. با این حال، کارمزد تراکنش به ازای هر بلوک در حال حاضر بالاتر از پاداش است. بنابراین، اگرچه نرخ رشد عرضه در گردش کاهش یافته است، اما در حال حاضر ضرر زیادی در درآمد ماینرها وجود ندارد. بنابراین، آخرین پیش بینی مارک یوسکو چیست؟

 

پیش بینی سرمایه گذاران رمزنگاری مارک یوسکو، بنیانگذار Morgan Creek Capital، اخیراً ارزیابی هایی در مورد وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال انجام داده است. مدیر صندوق سرمایه گذاری در سخنرانی خود در روز سرمایه گذار بیت کوین ، به هاوینگ اخیر پرداخت. او اظهار داشت که آخرین هاوینگ، که پاداش بلوک را به 3.125BTC کاهش داد، همچنین ارزش منصفانه بیت کوین را افزایش داد.

 

یوسکو معتقد است که ارزش منصفانه بیت کوین از 50000 دلار به 80000 دلار افزایش یافته است که به نظر او فرآیند FOMO را آغاز می کند. به گفته یوسکو، زمانی که بیت کوین به سمت ارزش منصفانه جدید خود افزایش می یابد، مشاهده می شود که سرمایه گذاران در حالت آماده به کار شروع به خرید می کنند.

 

“در هر یک از چرخه های هاوینگ قبلی، ارزش منصفانه دو برابر شد. فکر نمی‌کنم این بار دوبرابر شود، زیرا ما اکنون هزینه‌های نوشتن خود را با دستورات داریم.

بنابراین به جای اینکه از ارزش منصفانه قبل از نصف شدن 50000 دلار به 100000 دلار برسیم. من در واقع فکر می کنم احتمالاً به حدود 80000 دلار خواهیم رسید، اما هنوز زیر 80000 دلار هستیم، بنابراین وقتی شروع به حرکت به سمت ارزش منصفانه جدید پس از هاوینگ کردید، FOMO شروع به کار می کند.

هنگامی که FOMO شروع به کار کرد و شما تغییر تقاضا را از بانک آمریکا و مریل لینچ دریافت کردید و در نهایت به افزایش پذیرش رسید… من فکر می کنم همه اینها ما را به سطح قیمت بسیار متفاوتی سوق می دهد.

 

ما تازه در آغاز روند صعودی بیت کوین هستیم

در مقایسه با چرخه قبلی، بیت کوین هنوز از 20000 دلار هم فراتر نرفته است. اگرچه ممکن است قیمت فعلی برای بسیاری بالا به نظر برسد، اما همچنان پایین تر از سطح ATH چرخه قبلی است.

یوسکو می‌گوید که با توجه به حجم کم جستجوی بیت‌کوین در گوگل، روزهای گرم پیش‌بینی شده هنوز شروع نشده‌اند و FOMO نزدیک است.

دیدگاهتان را بنویسید