نبرد حقوقی مداوم ریپل

از پایان سال 2020، پرونده جاری ریپل هنوز به نتیجه نرسیده است و برای صنعت کریپتو بسیار مهم است. SEC در تلاش است تا به طور گسترده ای از آزمون Howey برای در نظر گرفتن همه آلت کوین ها به عنوان اوراق بهادار استفاده کند، اما تاکنون کاملاً موفق نبوده است.

 

به‌روزرسانی‌های پرونده ریپل

(XRP) ریپل به مبارزه خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ادامه می دهد. دادگاه تاریخ های جدید توجیهی قانونی را تایید کرده است. این تحولات که ماه گذشته توسط وکیل جیمز کی فیلان اعلام شد، نقطه عطف مهمی بود. SEC تا 22 مارس فرصت داشت تا گزارش افتتاحیه خود را ارسال کند که این کار را نیز انجام داده است.

 

به نظر می رسد نهاد نظارتی که خواستار جریمه 2 میلیارد دلاری از ریپل است، به تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری با بایننس حسادت می کند. حالا دوشنبه ۲۲ آوریل ریپل ایرادات خود را مطرح خواهد کرد.

 

پرونده ریپل چه زمانی به پایان می رسد؟

قاضی آنالیزا تورس در ژوئیه 2023 اعلام کرد که فروش به مشتریان فردی از طریق صرافی، اوراق بهادار نیست، بلکه فروش نهادی به عنوان قرارداد سرمایه گذاری تلقی می شود. این قضاوت خلاصه باعث شد که قیمت XRP Coin در ماه جولای به شدت افزایش یابد.

این پرونده به طرز ناامیدکننده ای طولانی شده است و قیمت سکه XRP به دلیل افزایش عرضه در گردش در طول دادخواست به بالاترین حد خود (ATH) نرسیده است. حتی اگر این پرونده به پایان برسد، بعید به نظر می رسد که قیمت دوباره به منطقه ATH برسد و هدف اوج های جدید بدون افزایش قابل توجه تقاضا باشد.

 

پس کی کیس ریپل به پایان می رسد؟ کارشناسان با توجه به نامشخص بودن دامنه فرآیندهای تجدیدنظر که در پی خواهد آمد، پایان پرونده را سال 2026 عنوان می کنند. با این حال، اگر تصمیم مبنی بر اینکه فروش در بازار ثانویه ، اوراق بهادار نیست حفظ شود، سکه XRP نباید به عنوان اوراق بهادار مهر شود.

در حالی که ممکن است بتوان فروش شرکتی را به عنوان قرارداد سرمایه گذاری در نظر گرفت، باید بگوییم که قضاوت خلاصه به وضوح به نفع ریپل است. در نتیجه، XRP Coin یک اوراق بهادار نیست و اگر فرآیند تجدیدنظر به طور کامل این را معکوس نکند، ریپل تا حد زیادی پیروزی خود را تضمین کرده است. با این حال، همه اینها، حتی تحت خوش بینانه ترین تخمین ها، ماه ها طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید