گری اسکیل نسخه کوچک بیت کوین تراست را راه اندازی کرد

هاوینگ بیت کوین اتفاق افتاده است و ما هنوز افت سریعی را که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از آن می ترسیدند، تجربه نکرده ایم. بزرگترین صادرکننده ETF بیت کوین، Grayscale، در حال انجام یک حرکت جدید است. به گفته اریک، تحلیلگر ETF بلومبرگ، این حرکت می تواند جایگزین خوبی برای سرمایه گذاران باشد.

 

به زودی: نسخه کوتاه GBTC

گری اسکیل اعلام کرد که یک نسخه کوچک از صندوق قابل معامله بیت کوین (GBTC) به زودی راه اندازی خواهد شد. صندوق جدید اجازه سرمایه گذاری با نرخ های بسیار جذاب تر از کارمزد تراکنش های فعلی GBTC را می دهد. در واقع، Grayscale همچنین اعلام کرد که کمترین کارمزد تراکنش را در بین تمام ETF های بیت کوین نقطه ای خواهد داشت.

 

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ اخیرا در پستی در شبکه های اجتماعی نوشت؛

“اینها پیش فاکتورصورت های مالی  و در نتیجه فرضی هستند.”

 

این بدان معنی است که سرمایه گذاران نباید امید خود را بر اساس جزئیاتی که هنوز برای بازنگری روی کاغذ باز است، ناامید کنند.

نکته خوب این است که آنها مجبور شدند کارمزد معامله را تعیین کنند. آنها روی 15bps  توافق کردند که جالب است.

در اسناد درخواستی ارائه شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمده است که کارمزد تراکنش برای Grayscale Bitcoin Mini Trust (BTC) 0.15٪ تعیین شده است. برای GBTC، این هزینه ها 1.5٪ است.

 

آیا ارزهای دیجیتال افزایش خواهند یافت؟

از دست دادن علاقه به کانال ETF مربوط به ورشکستگی ها، اقتصاد کلان و تنش های منطقه ای بود. با این حال، کم کم شاهد حل شدن این مسائل هستیم. در 19 آوریل، ETF ها دوباره شاهد جریان خالص ورودی بودند. آخرین مرحله GBTC را نیز می توان برای تقاضا در کانال ETF مثبت در نظر گرفت.

توماس فاهرر، مدیرعامل آپولو اخیراً در حساب رسانه اجتماعی خود اظهار داشت که Grayscale باید با ارائه یک جایگزین «ارزان»، جریان خروجی عمده GBTC را متعادل کند.

از زمان راه اندازی، گری اسکیل 315000 بیت کوین در جریان خروجی خود را از دست داده است و آنها باید این شکاف را ببندند.

از تاریخ راه اندازی در 11 ژانویه، سرمایه گذاران GBTC فروش خالص 16.73 میلیارد دلاری داشته اند. با این حال، با وجود این، همه ETF های بیت کوین بیش از 12 میلیارد دلار ورودی خالص داشته اند. این بدان معنی است که بخش قابل توجهی از سرمایه گذاران با فروش GBTC، بیت کوین را به طور کامل رها نکرده اند. اگر دوره رشد سریع مورد انتظار در ماه‌های آینده آغاز شود، فومو در کانال ETF می‌تواند نتایج چشمگیری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید