پربازده ترین توکن های هفته اخیر

سود و زیان های قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال این هفته

هفته گذشته تحت سلطه رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC) بود، اما هفته قابل توجهی برای برندگان بود. در بالای لیست برندگان، توکنی به نام Core قرار داشت، در حالی که توکنی به نام Nervos در میان بزرگترین بازنده ها قرار داشت.

افزایش 54 درصدی CORE

Core در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته است اما در لیست برندگان هفته گذشته پیشتاز شد. طبق گفته CoinMarketCap، قیمت آن در هفته گذشته بیش از 54 درصد افزایش یافت و به بالای 2 دلار رسید. CORE هفته را حدود 1.3 دلار آغاز کرد و به تدریج صعود کرد و در 16 آوریل به 2.7 دلار رسید. در آخر هفته، حدود 2.1 دلار بود که تقریباً یک دلار افزایش را نسبت به ابتدای هفته نشان داد.

 

تجزیه و تحلیل های دقیق تر نشان می دهد که CORE در زمان نگارش این مقاله با بیش از 5 درصد افزایش معامله می شد و ارزش بازار آن از 1.9 میلیارد دلار فراتر رفت. در 24 ساعت گذشته، توکن‌های میم افزایش قابل توجهی نشان داده‌اند و به با ارزش‌ترین توکن‌ها در این بازه زمانی تبدیل شده‌اند. با این حال، طبق CoinMarketCap، تنها Bonk (BONK) افزایش قابل توجهی را ثبت کرد و آن را در بین سه برنده برتر هفته قرار داد.

 

تجزیه و تحلیل قیمت BONK

نمودارها نشان می‌دهند که Bonk در هفته گذشته نزدیک به 32 درصد افزایش را تجربه کرد و آن را به دومین سودآور تبدیل کرد. بونک هفته را با حدود 0.000015 دلار آغاز کرد و با روند نزولی روبرو شد تا اینکه تا 20 آوریل به حدود 0.000019 دلار رسید. تا زمان نگارش این مقاله، قیمت آن همچنان در حال افزایش است.

CoinMarketcap نشان می دهد که ارزش بازار BONK در 24 ساعت گذشته حدود 40 درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله از 1.3 میلیارد دلار فراتر رفته است. Sui (SUI) با افزایش قابل توجه قیمت بیش از 24.7 درصد در بین سه برنده برتر هفته قرار گرفت. نگاهی دقیق تر به نمودار تایم فریم روزانه SUI مجموعه ای از روندهای افزایشی متوالی را در طول هفته نشان می دهد. خط روند افزایشی بیشتر افزایش قیمت ثابت را تایید کرد. SUI هفته را حدود 1.2 دلار شروع کرد و آخر هفته را با بیش از 1.4 دلار به پایان رساند.

دیدگاهتان را بنویسید