پیش بینی هفته درخشان برای بازار رمز ارزها

کارشناسان هفته روشنی را برای بازارهای ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند

 

بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال اکنون روزهای نفس گیری را تجربه می کنند. صعودها غیرقابل توقف به نظر می رسند. بیت کوین در ساعات شب، افت به سطح 67000 دلار را تجربه کرد. با این حال، آنچه بعد اتفاق افتاد به معنای اوج های جدید بود. قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی ۷۱۸۳۱ دلار رسید. در حالی که این افزایش در BTC اتفاق می افتاد، تحلیلگر Mags امروز پس از ارزیابی ، هدف جدیدی را برای بایننس کوین (BNB) تعیین کرد.

سکه بایننس (BNB) می تواند به 660 دلار برسد

اخیراً افزایش قیمت قابل توجه بایننس کوین (BNB)، چهارمین سکه بزرگ در دنیای ارزهای دیجیتال، توجه بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران را به خود جلب کرده است. BNB که در سه ماه گذشته رشد قابل توجه بیش از 110٪ را نشان می دهد، در حال نشان دادن قدرت خود در عرصه کریپتو است.

 

با ادامه روند صعودی افزایش قیمت ها، تحلیلگر Mags اکنون هدف جدیدی را برای قیمت BNB تعیین کرده است. Mags نشان می دهد که او روی سطح مقاومت بعدی BNB یعنی 660 دلار تمرکز دارد.

 

چرا بایننس کوین در حال افزایش است؟

برای پاسخ به این سوال، باید نگاهی به صرافی ارزهای دیجیتال Binance بیندازیم. BNB Coin ارز دیجیتال اصلی بایننس است. Binance به خصوص سهامداری BNB را برای پروژه های فهرست شده در Launchpool الزامی می کند. این باعث می‌شود کسانی که می‌خواهند توکن‌هایی را از Launchpool دریافت کنند، به BNB مراجعه کنند.

وقتی عجله ای برای خرید BNB Coin وجود دارد، قیمت آن شروع به افزایش می کند. واضح است که BNB Coin یک مورد استفاده برای خود پیدا کرده است. در زمان نوشتن این مقاله، سکه بایننس با قیمت 527 دلار معامله می شود.

 

مکانیسم سوزاندن توکن و خوش بینی درخصوص بازار

دلیل دیگر افزایش قیمت بایننس کوین سوزاندن توکن سه ماهه است. صرافی ارز دیجیتال بایننس با سوزاندن توکن ها هر سه ماه یکبار عرضه ارز را کاهش می دهد. این عمل تا زمانی ادامه خواهد داشت که تنها 100 میلیون BNB باقی بماند که تأثیر مثبتی بر قیمت BNB دارد.

خوش‌بینی در دنیای کریپتو که بر قیمت آلت‌کوین BNB تأثیر می‌گذارد دلیل دیگری برای ذکر است. با رسیدن بیت کوین به اوج جدید خود، سرمایه گذاران به آلت کوین ها روی آورده اند تا سود بیشتری کسب کنند. این همچنین باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال BNB می شود. در نتیجه، همانطور که تحلیلگر Mags نیز اشاره می کند، اکنون احتمال سطح 660 دلار وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید